دانلود vpn کامل ShieldApps VPN شبکه اجتماعی

دانلود vpn کامل ShieldApps VPN شبکه اجتماعی

دریافت نسخه جدید ShieldApps VPN با لینک مستقیم

برای دریافت خدمات موجود در برنامه‌ هایی که به دلایل مختلف دچار فیلترینگ شده‌ اند. می توانیم از خدمات برنامه ShieldApps VPN استفاده کنیم. برنامه ای که با ارائه خدمات وی پی ان به ما این امکان را می‌ دهد مشکل محدودیت‌ های اینترنتی را حل کنیم.

مراحل تغییر لوکیشن و اتصال در ShieldApps VPN

۱_ نمایش کشور اصلی و نمایش آدرس آی‌ پی واقعی
۲_ انتخاب سرور مورد نظر در کشور های خارجی
۳_ تغییر لوکیشن اصلی به کشور جدید
۴_ ورود به خدمات جهانی و شبکه‌ های اجتماعی بدون ردیابی

Screenshot image 2

در واقع عاملی که باعث می شود به کمک این فیلتر شکن بتوانیم در اینترنت فعالیت کنیم و انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم. همین تغییر آی پی هنگام برقراری اتصال می باشد. در واقع این برنامه باعث می‌ شود که آی پی حقیقی ما پنهان شود و آی پی سرور مورد نظرمان جایگزین آن شود. همین موضوع موجب می شود که ما از شر محدودیت های اعمال شده بر اینترنت ایران خلاص شویم. گویا که در آی پی سرور متصل شده هستیم.

مرور ایمن در وب با فعال‌ سازی برنامه ShieldApps VPN

همچنین ما می توانیم با فعال سازی این برنامه و برقراری اتصال به سرور هایش اینترنت خود را به کمک خدمات و پروتکل های امنیتی این vpn به صورت ایمن در بیاوریم. به گونه ای که خطرات کمتری امنیت سایبری ما را تهدید خواهد کرد. چرا که برخی از قابلیت‌ ها نظیر رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال امنیت سایبری ما را بهبود می بخشد.

Screenshot image 3

بهترین خدمات در تنظیمات:

تغییر زبان

یکی از مهم ترین مزیت‌ هایی که این فیلتر شکن نسبت به بسیاری از نسخه های مشابه دارد. قابلیت تغییر دادن زبان پیش فرض برنامه می باشد. این قابلیت به ما این امکان را خواهد داد در صورت نیاز زبان برنامه را تغییر دهیم. تا راحت‌ تر از خدمات موجود در این برنامه برخوردار شویم.

حذف داده‌ ها

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این وی پی ان این است که امکان حذف داده های ذخیره شده هنگام استفاده از خدمات این برنامه را در اختیار ما قرار داده است. قابلیتی که باعث می‌ شود امنیت حریم خصوصی خود را ارتقا ببخشیم.

از بین بردن تبلیغات

این برنامه همچنین از قابلیت add blocker برخوردار می‌ باشد. که باعث می شود ما هنگام استفاده از خدمات اینترنتی از شر تبلیغات مزاحم خلاص شویم. و بتوانیم به راحتی به هر سرور این vpn فعال متصل شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *