نصب نسخه هک شده ElGuajiroVPN برای موبایل

نصب نسخه هک شده ElGuajiroVPN برای موبایل

دریافت فیلتر شکن فعال ElGuajiroVPN برای آیفون

ما تنها با دریافت خدمات وی پی ان با کیفیت می‌ توانیم از اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی برخوردار شویم. برنامه ElGuajiroVPN یکی از گزینه‌ هایی است که می‌ تواند انتخابی درست و مناسب برای کاربران اندرویدی باشد.

بهترین و سریع ترین vpn اندروید

به دلیل سرور های با کیفیتی که در این برنامه قرار گرفته شده است. ما می‌ توانیم حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را به راحتی از بین ببریم. تا به خدمات مورد نیاز خود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.

محیط جذاب اما پیچیده ElGuajiroVPN:

اتصال راحت
گزینه های پیچیده
خدمات کامل
اتصال اتومات و دستی
تنظیمات خاص
نمایش تبلیغ

به طور کلی رابط کاربری این vpn به گونه‌ای طراحی شده است که ما امکان دسترسی به تنظیمات کامل را داشته باشیم. به طوری که می‌ توانیم با توجه به مقصود خود در اینترنت تنظیمات این برنامه را دست کاری کنیم. تا بهترین نوع اتصال را برای دور زدن محدودیت اعمال شده بر خدمات مورد نظرمان دریافت کنیم.

Screenshot image 2

مناسب برای اینترنت مخابرات

در مورد این فیلتر شکن باید گفت بهترین نوع اینترنتی که می‌ توانید با آن از خدمات این برنامه برخوردار شوید، اینترنت مخابرات می‌ باشد. پس کاربرانی که از این اینترنت استفاده می‌ کنند، می‌ توانند به کمک این برنامه از کیفیت اتصال فوق العاده مناسبی برخوردار شوند.

Screenshot image 4

دانلود آپدیت از گروه تلگرام

یکی از منحصر به فردترین قابلیت‌ هایی که توسط سازندگان این vpn در اختیار ما قرار گرفته است. امکان دانلود آپدیت این برنامه از طریق گروه تلگرامی آن می‌ باشد. ما می‌ توانیم با عضو شدن در این گروه تلگرامی از آخرین اخبار و آپدیت‌ های این برنامه مطلع شویم.

دریافت IP خارجی در ElGuajiroVPN

هنگامی که به سرور های این وی پی ان متصل می‌ شویم آی پی سرور مورد نظرمان که با آن متصل شده‌ایم جایگزین آی پی حقیقی ما می‌ شود. به همین ترتیب است که می‌ توانیم انواع خدمات فیلتر شده در کشور ایران را دریافت کنیم. علاوه بر این موضوع چنین رویدادی باعث می‌ شود ما بتوانیم به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت فعالیت کنیم.

Screenshot image 3


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *