نصب سریع Gee Proxy VPN از سایت برای ios

نصب سریع Gee Proxy VPN از سایت برای ios

دانلود نسخه مود شده Gee Proxy VPN برای تلگرام

با افزایش نیاز کاربران به فیلتر شکن شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات وی پی ان برای پاسخگویی به نیاز کاربران به طور مداوم وی پی ان‌ های جدید را به بازار ارائه می‌ کنند. یکی از این فیلتر شکن‌ ها برنامه Gee Proxy VPN می‌ باشد. برنامه‌ای که توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت نظر کاربرانی که آن را نصب کرده‌اند به خوبی جلب کند. ما هم اکنون می‌ توانیم این برنامه را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

دسترسی به اینترنت جهانی:

ما به کمک خدمات این برنامه می‌ توانیم به اینترنت جهانی و تمامی خدمات موجود در آن دسترسی پیدا کنیم. چرا که قدرتی که این برنامه در اختیار ما قرار می‌ دهد به ما این امکان را خواهد داد بتوانیم انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده را به راحتی کنار بگذاریم. و به صورت نامحدود در اینترنت فعالیت کنیم.

Screenshot image 1

دسته بندی سرور های مختلف برنامه Gee Proxy VPN

۱_ سرور های جهانی
۲_ سرور های مخصوص بازی
۳_ سرور های مخصوص فیلم

سازندگان برای سهولت ما و دریافت انواع اتصالات مورد نیاز جهت استفاده از خدمات موجود در اینترنت، دسته بندی مناسبی از سرورها در اختیار ما قرار داده اند. با کمک این دسته‌ بندی مناسب و حرفه ای می توانیم به راحتی اتصال لازم برای انجام فعالیت مورد نظر خود را دریافت کنیم.

برای مثال اگر خواستیم محدودیت بازی های فیلتر شده را از بین ببریم می‌ توانیم وارد لیست سرور های مخصوص بازی این برنامه شویم. تا از اتصالی مناسب با پینگ پایین برخوردار شویم.
همچنین می‌ توانیم برای تماشای فیلم به صورت آنلاین از سرور های موجود در دسته بندی فیلم برنامه Gee Proxy VPN استفاده کنیم.

Screenshot image 4

حفاظت از اطلاعات مهم در گوشی

طراحان و سازندگان این vpn برای اینکه بتوانند شرایط بهینه برای دسترسی به خدمات اینترنتی را برای ما فراهم کنند. از بهترین خدمات استفاده می کنند و به همین دلیل حتی در حوزه امنیتی نیز از بهترین اقدامات امنیتی در این برنامه استفاده شده است.
به طوری که این برنامه توانسته است امنیت لازم را برای کاربرانش به خوبی فراهم کند. برای مثال داده های کاربران هنگام انتقال رمزگذاری می شود. تا دسترسی به آن ها و به سرقت رفتن آن ها به حداقل برسد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *