دانلود بیرو وی پی ان BiroVPN جدید برای android

دانلود بیرو وی پی ان BiroVPN جدید برای android

نصب سریع و آسان BiroVPN از گوگل پلی رایگان

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما که تنها ۱۰۰ کاربر دارد و در گوگل پلی وجود دارد، فیلتر شکن BiroVPN نام دارد. این برنامه به صورت اختصاصی برای کاربران ایرانی وارد بازار شده است. چون متناسب با گوشی‌ های ما و همچنین اینترنت‌ های ایرانسل و همراه اول ساخته شده است. به همین دلیل ما می‌ توانیم به سادگی این برنامه را با حجم بسیار مناسب بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنیم. و از خدمات عالی و کاربردی آن استفاده کنیم.

فیلم آموزشی اتصال به فیلتر شکن BiroVPN

هنگامی که این برنامه را برای خود نصب کنید و وارد آن شوید متوجه می‌ شوید که محیط این فیلتر شکن بسیار ساده است. و برای دسترسی به خدمات آن شما اصلا نیاز به آموزش ندارید.
اما به صورت کلی ما یک فیلم کوتاه برای شما قرار می‌ دهیم تا با مشاهده آن راحت‌تر بتوانید به صورت اتوماتیک از این برنامه استفاده کنید. همانطور که ذکر شد متصل شدن به این فیلتر شکن فقط به صورت اتوماتیک امکان‌ پذیر است. چون در این برنامه فعلاً لیست سرور وجود ندارد.
البته احتمالاً در آپدیت‌ های جدید لیست سرور هم وارد این vpn شود. تا شما بتوانید به صورت دستی به کشور مورد نیازتان متصل شوید.

ویژگی‌ های مثبت فیلتر شکن BiroVPN

۱_ عدم محدودیت زمانی

وقتی که شما به صورت اتوماتیک به سرور های این vpn متصل می‌ شوید هیچ محدودیتی برای شما در نظر گرفته نمی‌ شود. و می‌ توانید به راحتی در کشور بدون محدودیت زمانی و مکانی مرور کنید و فعالیت دلخواه خود را در سراسر کشور انجام دهید.

۲_ عدم تماشای تبلیغات

یکی دیگر از نکات مثبتی که این برنامه دارد، عدم نمایش تبلیغات می‌ باشد. یعنی با اینکه این برنامه جدید است و خدماتش را به صورت رایگان در اختیار شما می‌ گذارد. اما هیچگونه تبلیغی برای شما نمایش داده نمی‌ شود.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *