نصب vpn خصوصی HTTP KEY VPN برای فیسبوک

نصب vpn خصوصی HTTP KEY VPN برای فیسبوک

دانلود فیلتر شکن فعال HTTP KEY VPN بدون قطعی برای سامسونگ

فیلتر شکن‌ های ناشناخته بسیار زیادی در گوگل پلی وجود دارند که از کیفیت نسبتا مطلوبی نیز برخوردار هستند. ما می‌ توانیم به جای استفاده از وی‌ پی‌ ان‌ های محبوبی که انتظارات ما را برآوردی نمی‌ کنند. از این فیلتر شکن‌ های ناشناخته اما با کیفیت استفاده کنیم. یکی از این دسته از وی پی ان‌ های موجود در گوگل پلی برنامه HTTP KEY VPN نام دارد.

سرور های آمریکایی

یکی از محبوب‌ ترین سرور های این فیلتر شکن‌ در نزد کاربران سرور های کشور آمریکا می باشد. چرا که عموماً سرور های موجود در این کشور قدرت و سرعت فوق العاده مناسبی را برای کاربران فراهم می کنند. در این برنامه سرور هایی در کشور آمریکا قرار گرفته است. که به ما این امکان را می دهند. با متصل شدن به آن ها بدون هیچگونه مشکل و مزاحمتی انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم.

Screenshot image 3

تنظیمات کامل برنامه HTTP KEY VPN

در این برنامه همچنین تنظیمات کامل و حرفه ای قرار گرفته است که می توانیم با مراجعه به آن، هم آن را تغییر دهیم. هم اینکه از نوع dns‌ هایی که این برنامه برای اتصال ما در نظر گرفته است مطلع شویم.

امنیت کامل و شخصی

همچنین این برنامه با در نظر گرفتن بهترین پروتکل‌ ها و شرایط امنیتی اتصال ایمن و مناسبی برای دسترسی به خدمات اینترنتی فیلتر شده در اختیار ما قرار می دهد.
برای مثال این برنامه به هیچ عنوان داده‌ های ما را ذخیره نمی‌ کند یا آن ها را با کسی اشتراک گذاری نمی‌ کند. همچنین برای افزایش امنیت و کاهش آسیب پذیری اتصال دریافتی داده‌ های ما را از طریق تونل های رمزگذاری شده ایمن منتقل می‌ کند.

Screenshot image 2

محدودیت در استفاده رایگان برنامه HTTP KEY VPN

ما برای اینکه بدون پرداخت هزینه و به صورت کاملا رایگان از خدمات این برنامه استفاده کنیم. دارای محدودیت‌ هایی هستیم. نوع محدودیتی که این برنامه برای ما در نظر گرفته است محدودیت زمانی است.
البته یک راه حل برای افزایش مدت زمان استفاده از این vpn وجود دارد و آن هم تماشای تبلیغات این برنامه است. به گونه ای که با تماشای تبلیغات آن می توانیم مدت زمان خود را به مدت دو ساعت افزایش دهیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *