راه‌اندازی برنامه جدید Cloud Tunnel VPN خصوصی

راه‌اندازی برنامه جدید Cloud Tunnel VPN خصوصی

دانلود فیلتر شکن Cloud Tunnel VPN بدون قطعی برای آیفون

اگر نیاز دارید که از یک وی پی ان خصوصی و جدید استفاده کنید. یکی از پیشنهاد های عالی می‌ تواند برنامه Cloud Tunnel VPN باشد. چون این اپلیکیشن هم به تازگی وارد بازار شده است و هنوز ترافیکی بر روی آن اعمال نشده است. و همچنین دارای تونل های رمزگذاری شده فعال می‌ باشد. که باعث می‌ شود شما بتوانید در بستری بسیار خصوصی فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهید. به همین دلیل برای کارهای روزمره این فیلتر شکن یکی از بهترین گزینه‌ ها خواهد بود.

روش اتصال به سرور های قدرتمند Cloud Tunnel VPN

تنها روشی که شما می‌ توانید به این فیلتر شکن فعال متصل شوید گزینه اتوماتیک می‌ باشد. چون این برنامه لیست سروری ندارد تا شما بتوانید به صورت دستی کشور مورد نظرتان را انتخاب و به سرور دلخواهتان متصل شوید. به همین دلیل فقط کافی است که بر روی گزینه اتصال اتوماتیک کلیک کنید. تا سریعاً این فیلتر شکن اتصال شما را ایجاد کند.
همچنین لازم به ذکر است چون محیط کاربری این vpn بسیار ساده است و از گزینه‌ های مختلف استفاده نمی‌ کند. هر کاربری به راحتی می‌ تواند از این فیلتر شکن قدرتمند استفاده کند.

انتخاب پروتکل مورد نظر به صورت دستی

Openvpn
WireGuard
IkEv2

محیط کاربری که این برنامه از آن استفاده می‌ کند بسیار ساده است. به صورتی که حتی لیست سرور ندارد تا شما بتوانید به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما در عوض دارای سه پروتکل مختلف می‌ باشد. که می‌ تواند با انتخاب آن ها مرور خود را بهینه کنید.

Screenshot image 4

با فیلتر شکن Cloud Tunnel VPN به چه خدماتی می‌توان دسترسی پیدا کرد؟!

سایت‌ های خارجی فیلتر شده
پیام رسان‌ هایی مانند تلگرام
اپلیکیشن‌ های خارجی مثل اینستاگرام
برنامه‌ های مناسب تماس صوتی و تصویری
بازی‌ های آنلاین مانند پابجی و کالاف
اپلیکیشن‌ های ویدیو مانند نتفلیکس و یوتیوب


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *