نصب نسخه جدید Cloud VPN برای کامپیوتر

نصب نسخه جدید Cloud VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن Cloud VPN برای آیفون نسخه پرمیوم

حل مشکل بزرگ فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت تنها به کمک یک وی‌ پی‌ ان قدرتمند و مناسب ممکن است. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که از کیفیت مناسبی برخوردار است. فیلتر شکن Cloud VPN نام دارد. برنامه سریع و قدرتمندی که از طریق گوگل می توانیم آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود دانلود و نصب کنیم.

اتصال نامحدود ساده به Cloud VPN

رابط کاربری این برنامه به گونه ای طراحی شده است تا همه کاربران این امکان را داشته باشند به خدمات این برنامه به راحتی دسترسی پیدا کنند. ما می توانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور های این برنامه متصل شویم. گفتنی است استفاده از خدمات این vpn بدون هیچگونه محدودیتی می باشد. پس ما می توانیم هر زمان که به خدمات این برنامه نیاز داشتیم از آن استفاده کنیم.

Screenshot image 1

لیست سرور های قدرتمند

آمریکا
آلمان
سنگاپور
ژاپن
فرانسه
کانادا

همانطور که مشاهده می‌ کنید تعداد سرور های این برنامه علاوه بر اینکه زیاد هستند. در نقاط مختلف دنیا نیز پراکنده شده اند. همین موضوع باعث ایجاد یک پوشش جهانی بسیار مناسب برای ما شده است. پوششی که به ما این امکان را می دهد راحت‌ تر از اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها برخوردار شویم.

Screenshot image 2

آنبلاک تمام اپلیکیشن‌ های خارجی

به واسطه اتصال پرقدرتی که این برنامه قادر است برای ما فراهم کند. ما می توانیم تمام اپلیکیشن های خارجی نظیر توییتر یوتیوب تلگرام اینستاگرام و واتساپ را به راحتی رفع انسداد کنیم و از محتوای مورد نیاز خود در آن ها برخوردار شویم .

خرید نسخه پرو فعال برنامه Cloud VPN

ما می توانیم در صورتی که نیاز به قدرت بالاتر داشتیم نسخه پرو این برنامه را خریداری کنیم. با خریداری اشتراک این برنامه سرور هایی در اختیار ما قرار می گیرند که عملکرد فوق العاده باکیفیت‌ تری دارند. چرا که این سرورها تنها به صورت اختصاصی برای کاربرانی که اشتراک این برنامه را تهیه کرده اند قابل استفاده می باشد. پس هم به دلیل کیفیت بالاتر سرورها و هم ترافیک کمتری که بر روی آن ها اعمال می شود قدرت بهتری برای ما ایجاد خواهد شد.

Screenshot image 4


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *