روش ورود به مرورگر با فیلتر شکن داخلی در ویندوز

روش ورود به مرورگر با فیلتر شکن داخلی در ویندوز

دانلود تحریم شکن فعال برای مرورگر خارجی در pc

برای دسترسی به اینترنت جهانی در کشور ایران نیاز به یک ابزار کمکی داریم. ابزاری که بتواند آی‌ پی خارجی مناسبی را در اختیار ما قرار بدهد. چرا که هم اکنون بسیاری از خدمات موجود در اینترنت با آی پی ایران دچار فیلترینگ می‌ باشند. و اجازه دسترسی به آن ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. انواع مختلفی از فیلتر شکن‌ ها وجود دارند که یکی از آن ها فیلتر شکن داخلی می باشد.

فیلتر شکن داخلی چیست؟

اگر منظور از فیلتر شکن داخلی برنامه‌ای باشد که از آی‌ پی‌ های ایرانی برخوردار است و سرور های ایران در آن وجود دارند. باید گفت به کمک آن نمی‌ توانیم به هیچ عنوان هیچ کدوم یک از محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
اما یک سری دیگر از وی پی ان‌ های داخلی وجود دارند که به عنوان فیلتر شکن دولتی نیز شناخته می‌ شوند. که این برنامه‌ ها قدرت و سرعت مناسبی را در اختیار ما قرار می‌ دهند.

5 Best VPN for Iran in 2024 (Free & Paid: iPhone & Android) - EarthWeb

ویژگی فیلتر شکن های داخلی در ایران:

با توجه به اینکه این برنامه‌ ها برای کاربران ایرانی ساخته شده‌اند. رابط کاربری آن ها با سلیقه کاربران ایرانی بسیار مچ شده است. پس ما می‌ توانیم به کمک آن ها به سادگی به خدمات مورد نیاز خود جهت دور زدن محدودیت‌ ها دسترسی پیدا کنیم.
همچنین سرور های با کیفیت بالایی در این برنامه‌ ها قرار گرفتند تا رضایت کاربران به خوبی جلب شود.
علاوه بر آن در برخی از این برنامه‌ ها از بهترین پروتکل‌ های امنیتی استفاده شده است. تا از آسیب رسیدن به حریم خصوصی کاربران ایرانی جلوگیری شود.

New VPN service available to all staff | Information Technology ...

نحوه دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی به کمک فیلتر شکن داخلی:

ابتدا مانند هر وی پی ان دیگری باید وارد برنامه شویم و با توجه به نوع رابط کاربری که آن برنامه دارد، به سرورها متصل شویم. پس از اینکه به سرورها متصل شدیم در واقع آی پی ما دچار تغییر می‌ شود و اجازه دسترسی به خدمات فیلتر شده برای ما صادر خواهد شد.
در ادامه راه، کار بسیار ساده‌ای داریم. کافیست که برنامه فیلتر شده را باز کنیم و محدودیت آن را از بین ببریم.
همچنین اگر می‌ خواهیم از سایت‌ های اینترنتی استفاده کنیم تنها کاری که باید انجام دهیم. این است که مرورگر را باز کرده و عبارت دلخواه را جستجو کرده، سپس وارد سایت مورد نظر می‌شویم. تا به راحتی محدودیت آن را از بین ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *