راه اندازی سریع وی پی ان جدید SkyTree VPN رایگان

راه اندازی سریع وی پی ان جدید SkyTree VPN رایگان

دانلود فیلتر شکن فعال SkyTree VPN برای ویندوز و آیفون

هم اکنون نیاز همه ما به خدمات وی پی ان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌ شود. چرا که انواع خدمات اینترنتی نظیر سایت‌ های جهانی و بین‌ المللی و برنامه‌ های کاربردی مانند تلگرام و سایر شبکه‌ های اجتماعی دچار فیلترینگ بسیار زیادی شده‌اند. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که هم اکنون می‌ توانیم از آن برای دریافت خدمات وی پی ان و دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم، فیلتر شکن SkyTree VPN نام دارد.

زبان پیش فرض چینی

در این فیلتر شکن از زبانی به غیر از زبان انگلیسی استفاده شده است. به طوری که زبان پیش فرض این برنامه چینی است. که نشان می‌ دهد سازندگان این فیلتر شکن چینی می‌ باشند. پس می‌ توان گفت با توجه به سازندگانی که این فیلتر شکن دارد. احتمالاً از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردار خواهد بود.

Screenshot image 2

ساخت اکانت در SkyTree VPN

جهت دریافت خدمات این وی پی ان نخستین کاری که باید انجام دهیم این است که در اپلیکیشن ثبت نام انجام دهیم. تا با ساخت یک اکانت امکان دریافت خدمات از این فیلتر شکن را دریافت کنیم. مراحل ساخت اکانت در این برنامه بسیار ساده است. به طوری که در مدت زمانی کوتاه می‌ توانیم این کار را انجام دهیم.

خرید خدمات vip

در صورتی که مایل باشیم با بهترین کیفیت از شر محدودیت‌ ها خلاص شویم. و بدون اینکه دچار افت کیفیت و سرعت شویم در اینترنت فعالیت کنیم. می‌ توانیم خدمات وی‌ آی‌ پی این برنامه را دریافت کنیم. برای این منظور باید اشتراک این vpn را با پرداخت هزینه خریداری کنیم. تا امکان استفاده از سرور های اختصاصی و قدرتمند این برنامه برای ما فراهم شود.

Screenshot image 3

دارای سرور های مخصوص بازی

همچنین این vpn می‌ تواند گزینه مناسب برای عاشقان گیم و بازی باشد. چرا که دارای سرور های مخصوص بازی است. که پینگ بسیار مناسبی برای انجام بازی‌ های آنلاین را در اختیار ما قرار می‌ دهند. پس ما می‌ توانیم به کمک متصل شدن به این سرورها، از بهترین اتصال برای دریافت یک گیم پلی زیبا و روان برخوردار شویم.

Screenshot image 4

افزایش سرعت اینترنت توسط SkyTree VPN

زمانی که از نسخه اشتراکی این برنامه استفاده می‌ کنیم سرعت اینترنت ما به دلیل کیفیت بالایی که این سرورها دارند. نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ های دیگر بالاتر است. پس این برنامه باعث می‌ شود که سرعت اینترنت ما نسبت به سایر برنامه‌ ها افزایش پیدا کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *