روش اتصال به PeakShield VPN در آیفون رایگان

روش اتصال به PeakShield VPN در آیفون رایگان

دانلود وی پی ان سریع PeakShield VPN از گوگل پلی

وی پی ان کاربردی که می‌ خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم فیلتر شکن PeakShield VPN نام دارد. که با استفاده از خدمات ارزشمندش که به صورت رایگان در اختیارتان می‌ گذارد. کمک می‌ کند تا بتوانید فیلترینگ‌ هایی که بر کشور ایران و سایت‌ های خارجی اعمال شده است را از بین ببرید. و در بستری خصوصی گشت و گذار کنید. برای آشنایی بیشتر با این فیلتر شکن می‌ توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.

روش های انتخاب سرور در فیلتر شکن PeakShield VPN

۱_ دستی

در این برنامه‌ لیستی نامحدود از سرور های پرسرعت و فعال در کشور های اصلی مانند آمریکا وجود دارد. که شما به سادگی می‌ توانید یکی از این کشورها را انتخاب کنید و اتصالتان را به آن ها ایجاد کنید. که در این صورت می‌ توانید به سادگی محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

۲_ خودکار

اگر نخواستید از روش اتصال دستی استفاده کنید، می‌ توانید با استفاده از گزینه اتصال خودکار که راحت‌ ترین روش برای متصل شدن به سرور های این برنامه است، استفاده کنید. و سریعاً به یکی از کشور های قدرتمند این ‌vpn متصل شوید.

 

خدمات عالی در فیلتر شکن PeakShield VPN

۱_ تغییر لوکیشن

با متصل شدن به یکی از سرور های رایگان این فیلتر شکن در عرض یک ثانیه لوکیشن شما به آن کشور تغییر می‌ کند. و می‌ توانید آدرس آی پی جدید خود را در قسمتی به نام لوکیشن مشاهده کنید. و از آی پی که برای شما ایجاد شده است مطلع شوید. تا با خیال راحت‌تر در کشور گشت و گذار کنید.

۲_ تست سرعت

جهت بررسی سرعت اتصال خود و اینترنتتان می‌ توانید از گزینه تست سرعت فعال این فیلتر شکن به صورت رایگان استفاده کنید. و سرعت اینترنت خود را بسنجید. که این مورد کمک می‌ کند تا راحت‌تر بتوانید اتصال با کیفیتی را ایجاد کنید.

Screenshot image 5

۳_ کمک گرفتن از پشتیبان ها

برای دریافت کمک و راهنمایی می‌ توانید با تیم پشتیبانی این فیلتر شکن در هر زمان ارتباط برقرار کنید. و پاسخ مشکلات خود را دریافت کنید. همچنین برای نصب آپدیت جدید می‌ توانید از پشتیبان‌ های این برنامه کمک بگیرید.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *