راه اندازی vpn قوی 5G VPN Window نتفلیکس

راه اندازی vpn قوی 5G VPN Window نتفلیکس

دانلود فیلتر شکن نامحدود 5G VPN Window برای همراه اول

یکی از سریع‌ ترین وی پی ان‌ های خارجی که به شما کمک می‌ کند به تمام خدمات جهانی دسترسی پیدا کنید، فیلتر شکن 5G VPN Window نام دارد. که می‌ توانید آن را به سادگی و بدون پرداخت هزینه بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. با نصب این برنامه می‌ توانید به سادگی از خدمات عالی این برنامه استفاده کنید. و هر نوع سانسوری که می‌ خواهید را از بین ببرید.
ویژگی خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که با تمام اینترنت‌ های کشور ما سازگاری دارد. و باعث می‌ شود که ما بدون هیچ مشکلی بتوانیم در کشور گشت و گذار کنیم. سپس محدودیت‌ هایی که بیشتر بر پیام رسان ها اعمال شده است را از بین ببریم.
نکته قابل توجه در این برنامه محیط بسیار ساده آن می‌ باشد که به صورت منظم خدماتش دسته‌ بندی شده‌اند. و شما به راحتی می‌ توانید از ویژگی‌ های عالی این برنامه استفاده کنید.

انواع سرور های رایگان 5G VPN Window

مخصوص واتساپ
گیمینگ
مناسب پابجی
بازی فری فایر
برای تیک تاک

یکی از ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و ممکن است شما در وی پی ان‌ های دیگر این ویژگی را پیدا نکنید. این است که این برنامه برای انجام هر کاری یک سرور مخصوص دارد. تا شما با متصل شدن به آن بتوانید اتصال بهتری را دریافت کنید. فقط باید به این نکته توجه کنید که برای فعال‌ سازی نسخه رایگان این برنامه حتماً باید یک تبلیغ تماشا کنید. تا بتوانید به صورت نامحدود از این سرورها استفاده کنید.

 

سرور های فعال پرمیوم

اگر دوست نداری تبلیغات موجود در این برنامه را تماشا کنید، می توانید نسخه وی‌ آی‌ پی این برنامه را خریداری کنید. و اکانت یک ماهه آن را با قیمت مناسب بخرید. تا بتوانید از سرور های نامحدود و پرقدرت استفاده کنید. فقط برای این کار ابتدا باید یک پروفایل خصوصی برای خود بسازید.

تفاوت سرور رایگان و پرو 5G VPN Window:

صد سرور بیشتر در نسخه پرو
افزایش پنج برابری سرعت اتصال
حذف تبلیغات در نسخه پرمیوم
خرید اکانت ماهانه در نسخه vip
بالا رفتن سطح امنیت اطلاعات

Screenshot image 2


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *