دانلود vpn هوشمند SY VPN برای فیسبوک

دانلود vpn هوشمند SY VPN برای فیسبوک

نصب فیلتر شکن فعال SY VPN برای آیفون

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که ما می توانیم برای دور زدن محدودیت های اینترنتی از آن کمک بگیریم. فیلتر شکن SY VPN نام دارد. ابزاری که از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردار است. و می‌ تواند شرایط لازم برای دور زدن بعضی از محدودیت‌ ها را برای ما فراهم کند. ما می توانیم این ابزار کمکی را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

ویژگی‌ های اصلی فیلتر شکن SY VPN

سرعت بالا
امنیت عالی
رمزگذاری داده‌ها
رایگان
نامحدود
پرسرعت
جهانی

به طور کلی این برنامه یک مجموعه از خدمات با کیفیت را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم از اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی استفاده کنیم. هرچند برای برخی از کاربران خدمات این برنامه غیر قابل استفاده می باشد. که این موضوع نیز احتمالاً به خاطر نوع اینترنت آن‌ ها می باشد.

انتخاب دستی و اتوماتیک سرور های جهانی

ما برای متصل شدن به سرور های این برنامه و دریافت اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها دو راه پیش روی خود خواهیم داشت. راه اول کمک گرفتن از قابلیت اتصال اتوماتیک است که مسیر اتصال و سرور ها را بسیار کوتاه تر می‌ کند. چرا که تنها با یک کلیک اتصال ما را به بهترین سرور برقرار خواهد کرد. راه دیگر کمک گرفتن از اتصال دستی است که برای استفاده از آن باید به لیست سرور ها مراجعه کنیم.

انجام فعالیت‌ های مختلف با فیلتر شکن SY VPN

تماشای آنلاین فیلم‌ ها

ما می توانیم به کمک اتصال فراهم شده به کمک این برنامه به راحتی به تماشای فیلم‌ ها و سریال های روز دنیا به صورت آنلاین بپردازیم. چرا که قدرت و سرعت این برنامه به راحتی این امکان را در اختیار ما خواهد گذاشت.

انجام بازی‌های مختلف

اگر از اینترنت مناسب و سازگار با خدمات این برنامه استفاده کنیم. نوع اتصالی که برای ما به ارمغان خواهد آمد به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم به راحتی انواع بازی های آنلاین فیلتر شده را رفع انسداد کنیم. چرا که پینگ اتصالی که این برنامه برای ما فراهم می‌ کند. به ما این امکان را می دهد که در حین از بین بردن فیلترینگ بازی‌ ها با بهترین گیم پلی آن ها را تجربه کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *