دانلود وی پی ان خوب برای آیفون

دانلود وی پی ان خوب برای آیفون

دانلود فیلتر شکن برای آیفون با لینک مستقیم

با افزایش محدودیت های اینترنتی ما برای برخورداری از خدمات اینترنت بین الملل باید فیلتر شکنی قدرتمند و پرسرعت را در اختیار داشته باشیم. چرا که تعداد زیادی از این خدمات به دلایل مختلف فیلتر شده اند و ما اجازه دسترسی به آن ها را نداریم.
حال سوال پیش می آید که منبع دانلود فیلتر شکن کجا می باشد؟ در رابطه با کاربران گوشی آیفون که سیستم عامل گوشی آن ها آی او اس می باشد. این کاربران باید از اپ استور فیلتر شکن مورد نظرشان را دانلود کنند. چرا که سایر منابع قادر نیستند برنامه مناسب و سازگار با این سیستم عامل را ارائه کنند.

چگونه یک وی پی ان مناسب برای آیفون انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانیم فیلتر شکنی مناسب و قدرتمند را انتخاب کنیم، راه های گوناگونی را در پیش داریم.
یکی از راه ‌ها این است که به قسمت نظرات کاربران برویم و با توجه به نظرات کاربران در مورد آن برنامه بفهمیم که این فیلتر شکن مناسب ما هست یا خیر.
راه دیگر این است که به سایت‌ های نقد و بررسی ویژگی های فیلتر شکن ها مراجعه کنیم. و با توجه به تحقیقاتی که انجام می دهیم یک فیلتر شکن مناسب انتخاب کنیم.
که در ادامه به بررسی چند ویژگی لازم راجع به یک فیلتر شکن مناسب خواهیم پرداخت:

۱- دارای سرعت بالا

یک فیلتر شکن برای اینکه بتواند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت ها را برای ما فراهم کند. لازم است که از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد. پس ما باید این نکته را حتماً در نظر بگیریم.

۲- دریافت امنیت کافی

برای اینکه بتوانیم مروری مطمئن و راحت را در فضای اینترنت تجربه کنیم. لازم است از فیلتر شکنی با امنیت بالا استفاده کنیم. تا از ما در برابر خطرات احتمالی هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت کند.

۳- سرور های متعدد و پرتعداد در وی پی ان آیفون

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که حتماً یک فیلتر شکن باید از آن برخوردار باشد، سرورهای پر تعداد می باشد. چرا که اگر سرور های یک فیلتر شکن از تعداد کمی برخوردار باشند، ترافیک زیادی بر آن اعمال می‌ شود. و به دلیل ترافیک بیش از حد آن سرور از دسترس خارج می شود.
پس ما حتماً باید این مسئله را هم در نظر بگیریم تا بتوانیم یک فیلتر شکن عالی برای گوشی آیفون خود نصب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *