دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Hexa Vpn + رایگان

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Hexa Vpn + رایگان

فیلتر شکن اندروید Hexa Vpn نسخه جدید

ما امروز می خواهیم به شما فیلتر شکن پرسرعت Hexa Vpn را معرفی کنیم که با نصب آن بر روی گوشی های اندرویدی خود دیگر فیلتر شکن ها را حذف می کنید.
زیرا این برنامه از قدرت کافی برخوردار است که بتواند تمام محدودیت ها را از بین ببرد. و امکان استفاده از برنامه هایی مانند تلگرام و اینستاگرام را برای شما فراهم می کند.
بنابراین با دانلود این فیلتر شدن توسط لینک های مستقیم می توانید از ویژگی های این برنامه برای دور زدن تمام فیلترینگ ها استفاده کنید.

Screenshot image

مهم ترین ویژگی فیلتر شکن Hexa Vpn ،سرعت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه سرعت بسیار بالای آن می باشد. در واقع فاکتوری که سبب شده است که این برنامه نسبت به سایر فیلتر شکن ها از قدرت بسیار بالاتری برخوردار باشد، همین سرعت بالای آن است. که به دلیل سرور های بسیار با کیفیت آن به وجود آمده است.
سرورهای این برنامه تماما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در تمام نقاط جهان پراکنده شده اند. پس با ایجاد یک پوشش سراسری برای تمامی کاربران این امکان را فراهم می کند تا بتوانند اینترنتی نامحدود و پرسرعت را داشته باشند.

رابط کاربری ساده و کاربردی، با اتصال خودکار به فیلتر شکن Hexa Vpn

ما برای استفاده از این برنامه به دلیل رابط کاربری ساده و کاربردی آن کار سختی در پیش نخواهیم داشت. به صورتی که می توانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور مورد نظرمان متصل شویم.
اتصال خودکار یکی از ویژگی‌ های این برنامه است که امکان می‌ دهد تنها با زدن یک دکمه در کوتاه‌ ترین زمان به سریع ترین سرور وصل شویم.
این ویژگی این گونه کار می‌ کند که با زدن دکمه اتصال خودکار برنامه موقعیت جغرافیایی ما را اسکن می‌ کند. و با توجه به آن، ما را به نزدیک ترین و پرسرعت ترین سرور متصل می کند.

Screenshot imageScreenshot image

اتصال به هر نوع اینترنتی با ایمنی بالا

هنگامی که می‌‌ خواهید به این فیلتر شکن متصل شوید نوع اینترنت و اتصال شما فرقی ندارد. در هر حالت می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید. زیرا این فیلتر شکن اتصال شما را ایمن می‌ کند.
بنابراین حتی اگر با وای فای های عمومی به این برنامه متصل شوید، می‌توانید مروری خصوصی داشته باشید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *