دانلود فیلتر شکن Bee VPN با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود فیلتر شکن Bee VPN با لینک مستقیم برای اندروید

نسخه مود شده فیلتر شکن Bee VPN برای ویندوز

امروزه کاربران هنگام گشت و گذار در اینترنت با مشکلات گوناگونی مواجه شده اند. مشکلاتی که به آن ها اجازه دسترسی به بسیاری از خدمات مورد نیازشان را نمی دهد. این مشکلات ناشی از فیلترینگ شدیدی است که بر اینترنت اعمال شده است می باشد.
بنابراین ما باید فیلتر شکنی قدرتمند و پرسرعت که قدرت لازم برای رفع انسداد محدودیت های اینترنتی را دارا باشد، برای خود نصب کنیم. که فیلتر شکن Bee VPN می تواند بهترین گزینه برای ما باشد. زیرا از سرعت و قدرت لازم برای رفع انسداد انواع سایت ها و برنامه های مختلف مسدود شده برخوردار است و ویژگی های متنوعی را به ما ارائه می کند:

Screenshot image

۱_ رمزگذاری اتصالات کاربران

این برنامه برای افزایش امنیت شما هنگام گشت و گذار در اینترنت اتصالات شما را از طریق عبور دادنشان از یک تونل رمزگذاری شده ایمن محافظت می کند.
در نتیجه شما می توانید با خیالی راحت و آسوده در فضای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. بدون اینکه نگران به سرقت رفتن اطلاعاتتان و یا آسیب رسیدن به دستگاهتان باشید. این ویژگی سبب می شود که شما در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت شوید و بتوانید به راحتی در اینترنت، در فضایی ایمن مرورگردی کنید.

۲_ سرور های باکیفیت و پرسرعت برنامه Bee VPN

از دیگر ویژگی‌ های کاربردی این برنامه می توان به سرور های بی نظیر و با کیفیت آن اشاره کرد. که قدرت و سرعت لازم به منظور دور زدن انواع محدودیت های اینترنتی را برای شما ایجاد می ‌کنند.
این سرور ها که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌ اند سرعت بالا و اتصالی پایدار را ایجاد می‌ کند. که به شما این امکان را می‌ دهد تا در سریع‌ ترین زمان ممکن انواع فیلترینگ و محدودیت های موجود در اینترنت را دور بزنید. و از خدمات مورد نظرتان در سایت ها و برنامه های مسدود شده برخوردار شوید.

Screenshot image

۳_ چگونه‌ به سرور های Bee VPN متصل شویم؟

گفتنی است که شما می توانید از دو طریق اتصال خودکار و اتصال به صورت دستی به سرور های این برنامه که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند متصل شوید. و از خدمات این برنامه استفاده کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *