چگونه بدون فیلتر شکن سایت را باز کنیم در گوشی

چگونه بدون فیلتر شکن سایت را باز کنیم در گوشی

دانلود vpn برای اندروید + جدید

جدیدا دسترسی ما به بسیاری از خدمات اینترنتی از جمله سایت ها و برنامه های بین المللی با مشکل مواجه شده است و ما به صورت محدود به آن ها دسترسی داریم. به گونه‌ای که نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند برای دسترسی به آن ها داریم.
حال برخی از کاربران به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند سایت های فیلتر شده را بدون فیلتر شکن باز کنند. اما باید گفت که این امکان وجود ندارد. چرا که فیلترینگ اعمال شده بسیار شدید می باشد. و ما حتما به یک وی پی ان قدرتمند برای این کار نیاز داریم.

ویژگی های یک برنامه مناسب برای گشت و گذار آزادانه در اینترنت و دسترسی آسان به خدمات اینترنتی مسدود شده :

۱- سرعت بالا و کافی:

برای اینکه یک وی پی ان بتواند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت های اینترنتی را برای ما ایجاد کند. نیازمند این است که سرعت بالایی را داشته باشد. سرعت بالا به ما این امکان را می‌ دهد تا انواع محدودیت ها را در کسری از ثانیه دور بزنیم. و در سریع ترین زمان ممکن به محتوای مورد نیازمان در اینترنت دسترسی پیدا کنیم.

۲- خدمات امنیتی قدرتمند:

ما برای اینکه بتوانیم مروی ow,wd را در فضای اینترنت تجربه کنیم. نیازمند برنامه ای مطمئن و ایمن هستیم. که بتواند با استفاده از اقدامات امنیتی متنوع امنیت ما را هنگام گشت و گذار در سایت ها افزایش دهد.
پس باید فیلتر شکنی مناسب و ایمن را برای دستگاهمان انتخاب کنیم.

۳- دارای سرور های پرتعداد و باکیفیت:

همانطور که گفته شد ما برای دور زدن محدودیت های موجود در اینترنت نیازمند فیلتر شکنی پرسرعت هستیم. سرعت بالا زمانی برای ما ایجاد می شود که سرور هایی که آن فیلتر شکن از آن برخوردار می باشد. دارای کیفیت بالایی باشد و همچنین تعداد زیادی سرور را به ما ارائه کند.
چرا که اگر سرور های یک فیلتر شکن از تعداد کمی برخوردار باشد. ترافیک زیادی بر آن اعمال می‌ شود و نمی‌ تواند سرعت بالایی را برای ما ایجاد کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *