دانلود فیلتر شکن رایگان و سریع VPN Time برای اندروید

دانلود فیلتر شکن رایگان و سریع VPN Time برای اندروید

دانلود فیلتر شکن وی پی ان تایم‌ نسخه جدید برای کامپیوتر

به دلایل مختلف، فیلترینگ شدیدی بر اینترنت اعمال شده است. و بسیاری از خدمات اینترنتی از دسترس کاربران خارج شده است. به گونه ‌ای که بدون استفاده از یک فیلتر شکن ایمن و قدرتمند هیچ کدام از این کاربران نمی‌ توانند از خدمات مورد نیازشان در سایت ها و برنامه های گوناگون برخوردار شوند.
پس نیاز به برنامه ای هست که بتواند انواع محدودیت های اینترنتی را دور بزند و دسترسی به خدمات محدود شده را برای کاربران ممکن کند.
فیلتر شکن VPN Time یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار است. که شما می‌ توانید آن را از گوگل پلی و یا وب سایت های معتبر تهیه کنید.
علاوه بر آن این فیلتر شکن ویژگی های نامحدودی را در اختیار شما می گذارد که شامل موارد زیر است:

Screenshot image

استفاده آسان از سرور های پرسرعت و با کیفیت فیلتر شکن VPN Time

به دلیل رابط کاربری ساده اما کاربردی این برنامه شما برای استفاده و متصل شدن به سرور هایش کار ساده ای را در پیش خواهید داشت.
شما می‌ توانید با استفاده از قابلیت اتصال خودکار تنها با چند کلیک به سرورهای قدرتمند بین المللی این برنامه متصل شوید. و از خدمات اینترنتی مسدود شده استفاده کنید.
برای این کار کافیست بر روی دکمه اتصال خودکار ضربه بزنید. تا برنامه به صورت اتوماتیک موقعیت جغرافیایی شما را شناسایی کند. و مطابق با موقعیت جغرافیایی شما، بهترین سرور را انتخاب و شما را به آن متصل کند.

Screenshot image

حفظ حریم خصوصی اطلاعات با ایمنی بالای فیلتر شکن VPN Time

علاوه بر سرعت بالا، وی پی ان تایم از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. به گونه ای که شما می توانید هنگام متصل بودن به سرور های این برنامه با خیال راحت و آسوده از تمامی خدمات موجود در اینترنت استفاده کنید. و بدون اینکه خطری امنیت شما را تهدید کند از آن ها لذت ببرید.
در کل این برنامه با استفاده از اقدامات امنیتی متعدد و گوناگون از شما در برابر خطرات احتمالی نظیر به سرقت رفتن اطلاعاتتان محافظت می‌ کند.
پس هنگامی که شما این برنامه را دانلود می کنید، در واقع یک محافظ اینترنتی را برای خودتان استخدام می کنید. پس در نصب این برنامه درنگ نکنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *