دانلود فیلتر شکن Flame VPN بدون قطعی برای آیفون

دانلود فیلتر شکن Flame VPN بدون قطعی برای آیفون

دانلود نسخه اصلی برنامه Flame VPN برای گوشی همراه

یکی از راه های ساده برای دسترسی به سایت های فیلتر شده استفاده از فیلتر شکن Flame VPN است. ما با نصب این برنامه و اتصال به یکی از سرور های آن می توانیم در سریع ترین زمان ممکن هر نوع فیلترینگی را دور بزنیم. و به خدمات دلخواه خود در شرایطی کاملا خصوصی و با امنیت بسیار بالا دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

برخی از ویژگی های عالی این فیلتر شکن شامل موارد زیر است:

محافظت از اتصالات ما با بهترین نوع حفاظت

این فیلتر شکن پرقدرت و بینظیر از تمام اتصالات ما محافظت می کند و به هیچ کس اجازه دسترسی به اتصالات ما را نمی دهد.
ضمن اینکه با عبور دادن آن ها از یک تونل رمزگذاری شده، اتصالات ما را ایمن و خصوصی می کند. تا دیگر امکان به سرقت رفتن اطلاعات ما وجود نداشته باشد.

استفاده آسان و راحت از خدمات موجود در برنامه Flame VPN

کار کردن با این برنامه بسیار آسان است. دلیل این موضوع وجود رابط کاربری ساده اما کاربردی این برنامه است که این برنامه از آن برخوردار می باشد.
رابط کاربری ساده این برنامه به ما اجازه می دهد که بتوانیم تنها با چند کلیک به سرور های این وی پی ان متصل شویم. و در زمان کوتاهی از هر خدمات مسدود شده ای برخوردار شویم.

Screenshot image

پنهان کردن موقعیت مکانی با فیلتر شکن Flame VPN

ما می‌ توانیم با اتصال به سرور های این فیلتر شکن از موقعیت مکانی خود محافظت کنیم. زیرا یکی از اقدامات امنیتی این برنامه برای افزایش امنیت سایبری ما، پنهان کردن موقعیت جغرافیایی و جایگزین کردن آن با یک آی پی ناشناس می باشد. پس هیچکدام از فعالیت های ما هنگام استفاده از این برنامه قابل ردیابی نخواهد بود.

تماشای آنلاین فیلم های مختلف

برای تماشای آنلاین فیلم های مختلف و بدون سانسور از سایت های بین المللی فیلتر شده، به فیلتر شکنی پرسرعت نیاز داریم.
این برنامه با سرور های بی نظیری که دارد سرعت لازم را برای ما تامین می کند. پس ما می توانیم هنگام استفاده از این برنامه به تماشای آنلاین فیلم سریال از سایت های مسدود شده بپردازیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *