دانلود فیلتر شکن اندروید Rocket VPN + لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن اندروید Rocket VPN + لینک مستقیم

دانلود برنامه رایگان راکت وی پی ان برای ویندوز

اگر می‌ خواهید بدون نیاز به هزینه کردن بابت خریدن اکانت های گران از تمام برنامه ها و سایت هایی که دچار فیلترینگ شده اند استفاده کنید و محدودیت های موجود را دور بزنید. می توانید از فیلتر شکن قدرتمند Rocket VPN استفاده کنید.
برای این منظور کافی است به یکی از سرور های موجود در این فیلتر شکن متصل شوید. در این صورت می توانید به کمک قدرت بالای این برنامه هر نوع فیلترینگی را از بین ببرید.

Screenshot image

۱_ رایگان بودن تمام امکانات فیلتر شکن Rocket VPN

هر ویژگی که در این برنامه وجود دارد کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. تا این امکان برای شما به وجود بیاید که بدون نیاز به پرداخت هزینه بابت فیلتر شکن های پولی بتوانید انواع محدودیت های اینترنتی را دور بزنید. و به خدمات مورد نیازتان در سایت و برنامه های مسدود شده دسترسی پیدا کنید.

۲_ رمزگذاری اتصالات شما

یکی از اقدامات امنیتی این برنامه که باعث شده است که این برنامه تبدیل به یکی از ایمن ترین و قابل اعتماد ترین فیلتر شکن های موجود در بازار شود. اقدامات امنیتی متعدد این برنامه است.
یکی از مهم ترین اقدامات این برنامه رمزگذاری اتصالات شما است. که این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید مروری ایمن و ناشناس را تجربه کنید و در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت شوید.

۳_ دسترسی راحت به سرور های پرسرعت برنامه Rocket VPN

یکی از بهترین ویژگی هایی که این برنامه از آن برخوردار می باشد سرعت بالای سرور های آن است. که باعث می شود شما با اتصال به یکی از آن ها بتوانید هر نوع محدودیتی را از بین ببرید. و به راحتی به خدمات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image

۴_ پنهان کردن آدرس آی پی شخصی

برنامه راکت وی پی ان به صورت خودکار برای شما یک آدرس جدید ایجاد می کند. و با پنهان کردن آدرس آی پی اصلی شما و جایگزین کردن آن با یک آی پی جعلی، باعث می شود که هیچ کس نتواند موقعیت واقعی شما را پیدا کند.
بنابراین هنگام استفاده از این فیلتر شکن می توانید بدون اینکه فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی باشند، در اینترنت مرور کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *