دانلود فیلتر شکن اندروید Guardilla VPN + نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن اندروید Guardilla VPN + نسخه جدید

دانلود نسخه جدید Guardilla VPN برای گوشی همراه

یکی از ابزارهایی که می‌ تواند به ما برای دسترسی به یک اینترنت بین المللی و بدون محدودیت کمک کند. فیلتر شکن قدرتمند Guardilla VPN می باشد. ما می‌توانیم با نصب این برنامه بر روی دستگاهمان در سریع ترین زمان ممکن انواع محدودیت های اینترنتی را دور بزنیم. و به خدمات فیلتر شده در سایت ها و برنامه های مختلف دسترسی پیدا کنیم.

دارای سرور های باکیفیت

مهم ترین ویژگی که یک فیلتر شکن قابل قبول باید از آن برخوردار باشد سرعت بالا و پایدار می باشد. که این برنامه به دلیل برخورداری از سرور های بینظیر از این ویژگی بهره مند می باشد. و ما می‌ توانیم با متصل شدن به این سرور های قدرتمند از سرعت لازم برای دور زدن انواع محدودیت ها برخوردار شویم. همچنین به راحتی به تمامی خدمات موجود در اینترنت دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

ویژگی های فیلتر شکن Guardilla VPN

دارای سرور های پرسرعت در سراسر نقاط جهان
رمزگذاری اتصالات ما برای برقراری اتصالی مطمئن
ایجاد محیطی امن و ناشناس برای مروری ناشناس و راحت
دارای خدمات کاملا رایگان و نامحدود
اتصال به سرور ها با هر نوع اینترنتی
بدون نیاز به ثبت نام و ثبت اطلاعات اولیه

حفاظت از تمامی اطلاعات خصوصی

همانطور که در ویژگی‌ های این برنامه به این موضوع پرداخته شد. این فیلتر شکن یکی از بهترین برنامه های موجود در بازار می باشد که به کمک اقدامات امنیتی گوناگون از ما و اطلاعات موجود در دستگاه ما در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت می کند.
از مهمترین اقدامات امنیتی برنامه می‌ توان به رمزگذاری اتصالات و فراهم کردن مروری ناشناس اشاره کرد.

اتصال آسان و راحت به برنامه Guardilla VPN

علاوه بر تمامی ویژگی‌ هایی که به آن ها اشاره شد این برنامه از یک رابط کاربری ساده و کاربردی برخوردار است. که به ما این امکان را می‌ دهد تا در سریع‌ ترین زمان ممکن به سروره ای این برنامه متصل شویم. و به کمک سرعتی که این برنامه برای ما فراهم می‌ کند. به سادگی انواع محدودیت ها را دور بزنیم و از خدمات دلخواه مسدود شده خود لذت ببریم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *