دانلود فیلتر شکن mahsa VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن mahsa VPN با لینک مستقیم

نصب برنامه مهسا وی پی ان برای اندروید

ما هنگام استفاده از خدمات موجود در کشور به دلیل شدت پیدا کردن محدودیت‌ ها نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند داریم تا بتوانیم با استفاده از سرور های پرسرعت آن هر فیلترینگی را از بین ببریم.
یکی از بهترین فیلتر شکن‌ هایی که می‌ تواند در این زمینه به ما کمک کند برنامه mahsa VPN است. زیرا از سرور های پرقدرتی در سراسر جهان استفاده می‌ کند. تا بتواند هر نوع فیلترینگی را در یک چشم به هم زدن از بین ببرد.
در نتیجه شما می‌‌ توانید این برنامه را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید و با استفاده از خدمات رایگانش به مرور در سرتاسر کشور بپردازید.

Screenshot image

اصلی ترین امکانات مهسا وی پی ان پرقدرت:

سرور های پرتعداد برنامه mahsa VPN

اگر سرور های یک فیلتر شکن کم تعداد باشد ما دچار افت سرعت می شویم. چرا که ترافیک زیادی بر سرور ها اعمال می شود و باعث کاهش کیفیت آن ها می شود.
اما اگر تعداد سرورها زیاد باشد ترافیک بر روی آن ها پخش می شود و هیچ گونه افت سرعتی نخواهیم داشت.

مرور ناشناس و ایمن

از مهم ترین اقدامات امنیتی این برنامه می توان به فراهم کردن شرایط لازم برای مروری ناشناس اشاره کرد. برای این منظور این برنامه آی پی جدید و جعلی را جایگزین موقعیت اصلی ما می کند. و از این طریق باعث می شود که ما بتوانیم بدون اینکه هیچ کدام از فعالیت های آنلاینمان قابل ردیابی و شناسایی باشد در اینترنت مرورگردی کنیم.

تماشای آنلاین فیلم و سریال با mahsa VPN

این برنامه از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که ما می توانیم به راحتی با استفاده از آن به تماشای آنلاین فیلم و سریال از سایت ‌های بین‌ المللی فیلتر شده با بهترین کیفیت و به صورت بدون سانسور پردازیم. و از تماشای به روز ترین فیلم ها و سریال ها در جهان برخوردار شویم.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *