دانلود فیلتر شکن نامحدود ویتوری برای اندروید

دانلود فیلتر شکن نامحدود ویتوری برای اندروید

نسخه جدید فیلتر شکن v2rayNG برای ویندوز

به دلیل افزایش محدودیت های اینترنتی همه کاربران نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند و سریع دارند تا بتوانند از تمامی خدمات موجود در اینترنت استفاده کنند.
یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار برنامه ویتوری می باشد که می تواند دسترسی به تمامی خدمات موجود در اینترنت را برای شما ممکن کند.
این برنامه به کمک سرور های پرقدرتی که دارد به شما قدرت لازم برای دور زدن محدودیت های موجود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده را فراهم می کند.

خدمات رایگان برنامه‌ ویتوری برای گوشی همراه

تمامی خدمات موجود در برنامه v2rayNG از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما با وجود این کیفیت بالا تمامی آن ها به صورت رایگان به شما ارائه می شوند.
یعنی شما برای برخورداری از آن ها نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. و می توانید به صورت کاملا رایگان از این فیلتر شکن استفاده کنید.
ضمن اینکه تمامی خدمات موجود در این برنامه به صورت نامحدود ارائه می‌ شوند یعنی شما هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی برای استفاده از آن ها نخواهید داشت.

ایجاد اتصالی ایمن هنگام استفاده از هر نوع اینترنتی

یکی از قابلیت‌ های بسیار خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که با هر نوع اینترنتی شما می‌ توانید این برنامه را نصب کنید و از سرور های پرسرعتش استفاده کنید.
به گونه ای که اگر شما با وای فای‌ های عمومی به این برنامه متصل شوید لازم نیست نگران اطلاعات خود باشید. چون این فیلتر شکن حتی مکان‌ های ناامن را خصوصی می‌ کند. تا شما بتوانید بدون به خطر افتادن اطلاعاتتان از این برنامه استفاده کنید.

نماگرفت

استفاده راحت و آسان از سرور های برنامه ویتوری

بعد از اینکه ما این برنامه را توسط لینک های مستقیم بر روی دستگاه خود نصب کردیم. برای استفاده از خدماتش نیازی به ثبت نام نخواهیم داشت. و می توانیم به سادگی به سرور های موجود در این برنامه متصل شویم.
این ویژگی باعث می شود که برنامه هیچ اطلاعات خصوصی از شما نداشته باشد. علاوه بر آن استفاده از آن نیز بسیار ساده و راحت تر می شود.
پس ما به کمک این فیلتر شکن می توانیم تنها با چند کلیک به اینترنت بین المللی دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *