دانلود فیلتر شکن VPN Bucks برای گوشی همراه

دانلود فیلتر شکن VPN Bucks برای گوشی همراه 

دانلود نسخه جدید برنامه وی پی ان باکس برای اندروید

ما با استفاده از برنامه VPN Bucks می توانیم به تمامی نیازهای اینترنتی خود پاسخ بدهیم و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنیم. این برنامه به ما کمک می کند که به راحتی و در زمان کوتاهی به محتوای مورد نیازمان در سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی پیدا کنیم.
این موضوع به خاطر ویژگی های عالی این فیلتر شکن است که شامل موارد زیر می شود :

نماگرفت

سرور های پرقدرت برنامه VPN Bucks

به دلیل سرعت بالای سرور های موجود در این ما می‌ توانیم در مدت زمان کوتاهی به خدمات مسدود شده دسترسی پیدا کنیم. این سرورها در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند و تماما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
این سرور ها به ما سرعتی بالا و اتصالی پایدار را هدیه می کنند. تا ما بتوانیم به کمک این فیلتر شکن از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت جهانی استفاده کنیم.

رمزگذاری اتصالات خصوصی ما

این برنامه به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای مروری ناشناس تمامی اتصالات ما را رمزگذاری می‌ کند و اجازه دسترسی افراد ثالث به آن ها را نمی‌ دهد.
از این طریق ما می توانیم با خیالی راحت و آسوده به کمک این فیلتر شکن در فضای اینترنت گشت و گذار کنیم. چرا که این برنامه از ما در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت می کند.

حجم کم و مصرف بهینه فیلتر شکن VPN Bucks

فیلتر شکن ما نسبت به سایر فیلتر شکن های مشابه دارای حجم کمتری می باشد. ضمن اینکه مصرف باتری و اینترنتی کمتری دارد.
یعنی ما می توانیم به کمک این برنامه علاوه بر صرفه‌ جویی در هزینه‌ های خود به دلیل مصرف کمتر اینترنت، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنیم. و به عمر مفید باتری دستگاهمان نیز کمک کنیم.

نماگرفت

حفاظت از موقعیت مکانی

یکی دیگر از ویژگی های برنامه وی پی ان باکس، پنهان کردن موقعیت جغرافیایی اصلی ما است. که شرایط لازم برای مرور ناشناس و ایمن را برای ما فراهم می‌ کند.
یعنی ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن مطمئن و ایمن در فضای اینترنت بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاینمان قابل ردیابی و شناسایی باشد، جست و جو کنیم. و از خدمات فیلتر شده در سایت ها و برنامه های مختلف استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *