دانلود فیلتر شکن گوشی ZENSHIELD VPN بدون قطعی

دانلود فیلتر شکن گوشی ZENSHIELD VPN بدون قطعی

دانلود برنامه ZENSHIELD VPN با لینک مستقیم + رایگان

به دلیل شرایط حاکم بر اینترنت ما برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی نیاز به فیلتر شکنی قوی و پرسرعت داریم. تا بتوانیم محدودیت های گوناگون را دور بزنیم. و به اینترنتی بدون محدودیت دسترسی پیدا کنیم.
یکی از فیلتر شکن های قدرتمند و سریع که می‌ تواند به ما برای این منظور کمک کند فیلتر شکن ZENSHIELD VPN می باشد. که از خدمات وی پی ان بینظیری برخوردار می باشد. و آن ها را در یک فضای مناسب به تمامی کاربران ارائه می‌ کند.

نماگرفت

از ویژگی های مهم و کاربردی برنامه ZENSHIELD VPN می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به خدمات مسدود شده در کشور

ما به کمک این فیلتر شکن پرقدرت می توانیم از تمام خدمات مسدود شده اینترنتی استفاده کنیم. برای مثال می‌ توانیم به کمک آن به تماشای آنلاین فیلم و سریال از سایت ‌های بین‌ المللی و فیلتر شده پردازیم. و از شبکه‌ های اجتماعی جهانی که به دلیل فیلترینگ امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد، با رفع انسداد آن ها استفاده کنید.
همچنین می توانیم انواع بازی های فیلتر شده را رفع انسداد کنیم و از بهترین بازی های دنیا برخوردار شویم.

رمزگذاری تمامی اتصالات ما هنگام روشن بودن فیلتر شکن ZENSHIELD VPN

این برنامه برای افزایش امنیت ما هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت از اقدامات امنیتی گوناگونی استفاده می ‌کنند. یکی از مهمترین این اقدامات عبور دادن اتصالات ما به منظور برقراری یک اتصال ایمن و غیر قابل نفوذ از یک تونل رمزگذاری شده ایمن و مطمئن می باشد.
با انجام این کار اتصالات ما رمزگذاری می شوند و افراد ثالث نمی ‌توانند به راحتی به اتصالات و دستگاه ما نفوذ کنند و امنیت حریم خصوصی ما را تهدید کند.
بنابراین ما هنگام استفاده از این برنامه می توانیم با خیالی راحت و آسوده از تمامی خدمات اینترنتی استفاده کنیم.

نماگرفت

حجم مصرفی کمتر

برای برخورداری از خدمات این برنامه و متصل شدن به سرور های با کیفیت و پرسرعت این برنامه نیازی به اینترنت پرسرعت و بسیار قوی نداریم.
بلکه می‌ توانیم با انواع اتصالات به سرور های بینظیر این برنامه متصل شویم. و از اینترنت جهانی برخوردار شویم.
ضمن اینکه این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار حجم اینترنتی کمی مصرف می‌ کند. در نتیجه به یک فیلتر شکن بهینه تبدیل می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *