دانلود فیلتر شکن چیتا وی پی ان برای آیفون

دانلود فیلتر شکن چیتا وی پی ان برای آیفون

نسخه اصلی فیلتر شکن Cheetah VPN با لینک مستقیم

هنگامی که می‌ خواهید یک فیلتر شکن را بر روی دستگاه خود نصب کنید باید به دو ویژگی مهم آن توجه کنید. یکی سرور هایی که آن برنامه در اختیار شما می‌ گذارد و دیگری امنیتی که برای شما فراهم می‌ کند. تا اطلاعات خصوصی شما به سرقت نرود.
که این دو ویژگی در فیلتر شکن چیتا وی پی ان به خوبی دیده می‌ شود. تا شما بتوانید با استفاده از این برنامه به خدمات دلخواهتان در کشور بدون هیچ فیلترینگ و محدودیتی دسترسی پیدا کنید.
برای آشنایی با این دو ویژگی مهم، تا آخر این پست همراه ما باشید تا آن ها را به شما معرفی کنیم:

نماگرفت

سرعت بالای سرور های موجود در فیلتر شکن چیتا

سرور هایی که این برنامه از آن ها برخوردار می باشد، یکی از نقاط قوت این وی پی ان است. که سبب می‌ شود ما بتوانیم با متصل شدن به آن ها، قدرت لازم را برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را به دست آوریم. و در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.
علاوه‌ بر آن، این سرور ها در سراسر نقاط جهان پراکنده شده ‌اند و برای ما سرعت بالا و اتصالی پایدار را ایجاد می کنند.

نماگرفت

دستیابی به ویژگی های امنیتی عالی با نصب فیلتر شکن چیتا وی پی ان

برنامه Cheetah VPN به کمک بهترین اقدامات امنیتی موجود، به ما این امکان را می‌ دهد که بتوانیم با خیال راحت و آسوده در فضای اینترنت کشور گشت و گذار کنیم.
چرا که این وی پی ان با استفاده از این خدمات از ما در برابر تمامی خطرات احتمالی هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت می کند.
برای مثال با عبور دادن اتصالات ما از یک تونل رمزگذاری شده ایمن، سبب می‌ شود که اتصالی غیر قابل نفوذ و مطمئن برای ما فراهم شود.
در نتیجه هیچ کس نمی‌ تواند به اتصالات ما نفوذ کند و اطلاعات خصوصی موجود در دستگاه ما را به سرقت ببرد. پس ما می‌ توانیم با خیالی راحت از این برنامه برای دور زدن محدودیت ها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *