دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن AdBlock Vpn برای ویندوز

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن AdBlock Vpn برای ویندوز

دانلود نسخه جدید برنامه ادبلاک وی پی ان برای اندروید

همه ما هنگامی که در اینترنت به گشت و گذار می پردازیم با یک مشکل مشترک مواجه هستیم. و آن هم عدم توانایی ما برای دسترسی به یک سری خدمات اینترنتی است.
که می توانیم دلیل آن را فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت عنوان کنیم. مشکلی که در این میان وجود دارد از کار افتادن بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار است.
در نتیجه ما نیاز به فیلتر شکنی مطمئن و قدرتمند داریم. که از قدرت بالا و کافی برای مقابله با این مشکل برخوردار باشد.
یکی از بهترین گزینه ها برای ما فیلتر شکن AdBlock Vpn است که از خدمات عالی برخوردار است و به ما سرعت و قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را می دهد.

نماگرفت

۱_ اتصال به سرور های برنامه AdBlock Vpn بدون محدودیت

سرور های باکیفیت و پرسرعت این برنامه که از تعداد بالایی نیز برخوردار هستند، به ما این امکان را می‌ دهند که با متصل شدن به آن ها به راحتی با فیلترینگ موجود در اینترنت مبارزه کنیم. و پس از رفع آن ها از خدمات دلخواه خود استفاده کنیم.
لازم به ذکر است که تمامی خدمات موجود در این برنامه به صورت نامحدود است و ما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از آن ها نداریم.

۲_ دسترسی به ایمن ترین اتصالات

یکی از ویژگی هایی که این برنامه را به یک فیلتر شکن محبوب تبدیل کرده است، امنیت بالای آن می باشد. این امنیت بالا باعث می‌ شود که کاربران بتوانند با خیال راحت و آسوده در اینترنت به گشت و گذار بپردازند.
چرا که این وی پی ان با به کارگیری بهترین اقدامات امنیتی از آن ها در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت می کند.
در نتیجه با توجه به این خصوصیات، ما می توانیم به راحتی آن را در گوشی خود نصب کنیم و به کمک آن به مروری مطمئن در اینترنت دست یابیم.

نماگرفت

۳_ حجم مصرفی بسیار کم برنامه AdBlock Vpn

نکته قابل توجه در مورد این برنامه‌ این است که ما می‌ توانیم با انواع اینترنت به سرور های آن متصل شویم و مهم نیست که سرعت اینترنت ما چقدر باشد. چون این برنامه اتصالی قابل قبول را برای ما ایجاد خواهد کرد.
ضمن اینکه این برنامه از مصرف اینترنت بسیار پایینی برخوردار است. و به ما برای صرفه جویی کردن در حجم اینترنتی مصرفی خود بسیار کمک می‌ کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *