دانلود فیلتر شکن Fara VPN بدون قطعی برای آیفون

دانلود فیلتر شکن Fara VPN بدون قطعی برای آیفون

نسخه اصلی برنامه فارا وی پی ان برای گوشی همراه

در کشور ما یکی از برنامه ‌های ضروری که باید بر روی هر گوشی همراه و دستگاهی وجود داشته باشد، یک فیلتر شکن قدرتمند و مطمئن است. چرا که در صورت عدم وجود این برنامه، کاربران نمی‌ توانند از بیشتر خدمات اینترنتی به دلیل وجود فیلترینگ موجود استفاده کنند.
یکی از بهترین فیلتر شکن ها به منظور رفع انسداد انواع محدودیت ‌های موجود، فیلتر شکن Fara VPN می باشد. که از قدرت و سرعت بینظیری برخوردار می باشد.
که در ادامه با خصوصیات آن بیشتر آشنا می شوید:

محافظت از داده های خصوصی

فیلتر شکن قدرتمند و ایمن فارا وی پی ان از شما و داده‌ های خصوصیتان به خوبی محافظت می‌ کند. به کمک اقدامات امنیتی متنوع اجازه دسترسی سایر افراد به آن ها را نمی دهد.
در نتیجه شما می توانید به راحتی و با خیال راحت از این برنامه به عنوان فیلتر شکن دستگاه خود استفاده کنید. و به کمک آن به جنگ محدودیت های اینترنتی بروید.

نماگرفت

وجود رابط کاربری ساده در فیلتر شکن Fara VPN

کار کردن با این برنامه بسیار ساده و آسان می باشد. و علت این موضوع وجود یک رابط کاربری ساده با طراحی کاربر پسند و کاربردی است.
که به ما اجازه می دهد به راحتی و تنها با چند کلیک ساده به سرور های قدرتمند این برنامه متصل شویم. و از تمامی خدمات موجود در اینترنت استفاده کنیم.

پنهان کردن موقعیت مکانی خود با نصب برنامه Fara VPN

از مهم ترین اقدامات امنیتی این برنامه برای افزایش ایمنی ما هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت، فراهم کردن بستر مناسب جهت مرور ناشناس می باشد.
به کمک این ویژگی می توانیم به راحتی و بدون اینکه فعالیت های آنلاین ما قابل ردیابی و شناسایی باشد، در فضای اینترنت مروری مطمئن و ایمن را تجربه کنیم.

سرور های باکیفیت، بهترین خصوصیت این برنامه

سرور های این برنامه بر خلاف بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار که با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی از کار افتاده اند. به دلیل کیفیت بالایی که دارند هنوز از قدرت بالایی برای دور زدن محدودیت ها برخوردار می باشند.
شما می توانید با متصل شدن به یکی از این سرور های پرتعداد محدودیت موجود در کشور خود را دور بزنید و به راحتی از تمامی آن ها استفاده کنید.

نماگرفت


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *