رفع فیلتر یوتیوب در گوشی

رفع فیلتر یوتیوب در گوشی

دانلود فیلتر شکن رایگان و قوی برای یوتیوب

شبکه های اجتماعی بسیاری در بازار وجود دارند که خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می‌ دهند. یکی از بهترین و کاربردی ترین آن ها برنامه یوتیوب می باشد.
این برنامه در واقع علاوه بر اینکه یک شبکه اجتماعی بینظیر می باشد. منبع درآمد بسیاری از افراد مختلف نیز است.
به طوری که آن ها می‌ توانند به راحتی با گذاشتن ویدیو در یوتیوب و بر اساس تعداد بینندگان که آن ها را می بینند درآمد کسب کنند.
مشکل به وجود آمده این است که این برنامه در ایران دچار فیلترینگ شدیدی شده است. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال روشی برای رفع فیلتر یوتیوب می باشد.

آیا نسخه بدون فیلتر یوتیوب نیز وجود دارد؟

از آنجایی که این برنامه یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی با زیر ساخت قوی می باشد. هیچگونه نسخه غیر رسمی از آن وجود ندارد.
بنابراین ما حتما باید نسخه اصلی آن را دانلود و نصب کنیم. تا بتوانیم از خدمات موجود در youtube برخوردار شویم و به راحتی از تماشای ویدیوهای دلخواهمان لذت ببریم.

یوتیوب را از کجا دانلود کنیم؟

اصولاً اپلیکیشن یوتیوب به صورت پیش فرض در گوشی ما نصب شده است. و ما نیازی به دانلود و نصب این برنامه نخواهیم داشت. اما در صورت وجود نداشتن این برنامه ما می توانیم آن را از منبع معتبر گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای آیفون دانلود کنیم.
همچنین برنامه نسخه وب نیز دارد و ما می توانیم با مراجعه به سایت یوتیوب از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنیم.

چگونه از خدمات یوتیوب با وجود فیلترینگ شدید استفاده کنیم؟

جواب این سوال بسیار بدیهی و ساده است. ما برای اینکه بتوانیم از خدمات فیلتر شده استفاده کنیم نیاز به vpn قدرتمند و سریع داریم.
پس برای دور زدن محدودیت های اعمال شده در youtube نیز باید یک فیلتر شکن قدرتمند را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. تا بتوانیم با متصل شدن به سرور های آن فیلتر شکن در فضای یوتیوب به راحتی به گشت و گذار بپردازیم. و ویدیو های دلخواه خود را به صورت آنلاین تماشا کنیم و از محتوای آن ها لذت ببریم.
ضمن اینکه گفتنی است که وی پی انی که ما برای این منظور استفاده می کنیم. باید از قدرت و سرعت بالایی برخوردار باشد و سرور های آن کیفیت مطلوبی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *