دانلود تلگرام ایکس

دانلود تلگرام ایکس

دانلود نسخه جدید telegram x برای کامپیوتر

امروزه تلگرام به کمک ویژگی ‌های بسیاری که در خود جای داده است. و ارائه خدمات بینظیر تبدیل به مسنجر اصلی بسیاری از کاربران اینترنت شده است.
به گونه‌ ای که بسیاری از افراد این برنامه را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کرده اند. تا از آن به عنوان راهی برای ارتباط با دیگران استفاده کنند.
با پیشرفت محبوبیت این برنامه، نسخه های غیررسمی زیادی از این برنامه به بازار ارائه شدند. که هر کدام از آن ها دارای ویژگی خاصی هستند. که یکی از آن ها تلگرام ایکس می باشد.

چگونه تلگرام ایکس را دانلود و نصب کنیم؟

ما می توانیم این برنامه را از طریق لینک های مستقیم سایت های معتبر و گوگل پلی دانلود‌ و بر روی دستگاه خود نصب کنیم. اما منبع بهتر برای این کار همان اپلیکیشن گوگل پلی می باشد.
گفتنی است که این برنامه دارای رابط کاربری بسیار شبیه به خود تلگرام می باشد. به همین دلیل استفاده از آن به سادگی استفاده از تلگرام نسخه اصلی می باشد.

تلگرام ایکس چه قابلیت هایی دارد؟

تلگرام ایکس یک نسخه از تلگرام است که علاوه بر دارا بودن ویژگی های نسخه اصلی، ویژگی های اضافه تری را نیز دارا می باشد.
برای مثال می توانیم تنظیمات گفتگوی خصوصی را به دلخواه خودمان شخصی سازی کنیم. و تنظیمات مختلف اضافه تر را تجربه کنیم.
به گونه ای که علاوه بر امکانت نسخه اصلی امتیازات بیشتری را هنگام استفاده از این نسخه تلگرام خواهیم داشت.

آیا تلگرام ایکس ضد فیلتر می باشد؟

این نسخه جانبی از تلگرام همانند نسخه اصلی دچار فیلترینگ شدیدی می باشد. و ما برای استفاده از آن نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند و سریع داریم. تا بتوانیم فیلترینگ اعمال شده بر این برنامه را دور بزنیم. و از خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم. یا از راه‌ های معمول دیگر برای دسترسی به خدمات فیلتر شده تلگرامی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *