دانلود فیلتر شکن‌ TapVPN با لینک مستقیم برای ایفون

دانلود فیلتر شکن‌ TapVPN با لینک مستقیم برای ایفون

دانلود فیلتر شکن پر سرعت تپ وی پی ان بدون قطعی

با توجه به فیلترینگ شدیدی که برای اینترنت کشورمان در نظر گرفته شده است. همه ما به فیلتر شکنی نیاز داریم که بتواند تمامی این محدودیت ها و فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت را دور بزند. یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور برنامه TapVPN می باشد. چرا که این وی پی ان از سرور های بسیار با کیفیت و پرسرعتی برخوردار است .که قدرت کافی برای رفع این محدودیت های موجود را برای ما فراهم می کند.

خدمات رایگان فیلتر شکن TapVPN و بدون هیچگونه محدودیت

به دلیل افزایش هزینه های روزانه، بسیاری از ما دیگر توانایی خرید اکانت فیلتر شکن را نداریم. و به دنبال برنامه ای هستیم که بهترین خدمات را با کمترین هزینه به ما ارائه کند. این فیلتر شکن تمامی خدماتش را که همگی از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند، به صورت رایگان به ما ارائه می‌کنند. یعنی ما برای استفاده از ویژگی های این برنامه نیاز به پرداخت هزینه نداریم. و می‌ توانیم به صورت کاملاً رایگان از آن ها استفاده کنیم. در واقع یکی از دلایل محبوبیت این فیلتر شکن همین رایگان بودن آن است.

Screenshot image

Screenshot image

بدون ردیابی شدن در سایت ها آنلاین شوید

همان طور که همه ما از آن مطلع هستیم. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک فیلتر شکن مطمئن و ایمن داشتن شرایطی است. که کاربر بتواند با استفاده از آن ها به مرور ناشناس در اینترنت بپردازد. چرا که بسیاری از سایت ها به دلیل مسائل امنیتی فیلتر شده اند. در نتیجه اگر ما به این سایت ها مراجعه کنیم امکان ردیابی شدن آی پی ما وجود دارد. و ممکن است به خاطر این کارمان به خطر بیفتیم.
در نتیجه فیلتر شکنی نیاز داریم که از امنیت کافی در این زمینه برخوردار باشد. که این وی پی ان نیز با پنهان کردن آی پی ما این امکان را برای ما فراهم کرده است.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *