دانلود فیلتر شکن اندروید VPN Pro Max نسخه اصلی

دانلود فیلتر شکن اندروید VPN Pro Max نسخه اصلی

دانلود برنامه رایگان وی پی ان پرو مکس برای آیفون

برای اینکه بتوانیم سایت‌ های مورد نظر خود را در کشورمان در یک چشم به هم زدن باز کنیم. می‌ توانیم از فیلتر شکن پرسرعت و جدید VPN Pro Max استفاده کنیم.
چون این برنامه با سرور های پرقدرتی که دارد برای ما شرایطی را فراهم می‌ کند. تا بتوانیم با ایمنی بسیار عالی خدمات مورد نظرمان را رفع فیلتر کنیم.
این فیلتر شکن ویژگی‌ های نامحدودی دارد که ما در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می‌ کنیم. تا با خیال راحت بتوانیم این برنامه را برای خود نصب کنید.

استفاده رایگان از خدمات برنامه VPN Pro Max

برای استفاده کردن از سرور های این برنامه و حتی نصب این وی پی ان نیاز نیست هزینه ‌ای را پرداخت کنیم. چون این فیلتر شکن تمام امکاناتش را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می دهد. همچنین این برنامه با وجود رایگان بودن از خدماتی با کیفیت قابل قبول برخوردار می باشد.

Screenshot image

سرور های نامحدود و باکیفیت فیلتر شکن VPN Pro Max

این برنامه از سرور های بسیار با کیفیت و پرتعداد در سراسر نقاط جهان برای استفاده روزانه ما برخوردار است.
همین ویژگی سبب شده است که سرعت خروجی این برنامه برای ما بسیار بالا و پایدار باشد. به گونه ‌ای که ما می توانیم به راحتی و در کوتاه ترین زمان از خدمات مسدود شده برخوردار شویم.

نصب انواع پیام رسان ها و برنامه های دیگر

به جز رفع فیلتر کردن سایت‌ های مختلف این فیلتر شکن به ما این امکان را می‌ دهد. تا بتوانیم برنامه و پیام رسان‌ های مختلف مانند تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و اسنپ چت را برای خود نصب کنیم. و از خدمات آن ها بدون هیچگونه محدودیت استفاده کنیم. علاوه بر آن نصب انواع بازی‌ ها با این فیلتر شکن امکان‌ پذیر می‌ شود.

Screenshot image

پنهان کردن موقعیت مکانی

علاوه بر افزایش امنیت حریم شخصی ما این برنامه شرایط لازم برای مروری ناشناس را نیز فراهم می کند. و برای این منظور موقعیت جغرافیایی ما را پنهان می‌ کند. و آن را با یک آی پی جعلی و ساختگی جایگزین می‌ کند. تا علاوه بر اینکه از خدمات بین المللی برخوردار شویم. هیچ کدام از فعالیت‌ های آنلاین ما قابل ردیابی و شناسایی نباشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *