دانلود فیلتر شکن VPN Proxy One Pro برای اندروید

دانلود فیلتر شکن VPN Proxy One Pro برای اندروید

دانلود فیلتر شکن وی پی ان پروکسی وان پرو نسخه جدید با لینک مستقیم

در کشور ما استفاده از فیلتر شکن‌ ها به امری ضروری تبدیل شده است. زیرا مقدار محدودیت ‌های اینترنتی به صورت روزانه در حال افزایش است. و هر روز خدمات بیشتری از دسترس ما خارج می‌ شود.
بنابراین ما نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند و سریع برای حل این مشکل بزرگ و دور زدن فیلترینگ موجود در اینترنت هستیم.
فیلتر شکن VPN Proxy One یکی از برنامه هایی است که برای استفاده ما از تمامی خدمات موجود در اینترنت طراحی شده است.

Screenshot image

در مورد VPN Proxy One

این برنامه یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات وی پی ان موجود در بازار است. که می تواند دسترسی به خدمات مسدود شده را برای ما به امری ممکن تبدیل کند. که در ادامه بیشتر به ویژگی های آن خواهیم پرداخت:

رمزگذاری اتصالات

یکی دیگر از اقدامات این برنامه برای افزایش امنیت سایبری ما، رمزگذاری ترافیک اینترنتمان می باشد. درواقع برنامه وی پی ان پروکسی وان، داده های ما را هنگام جا به جایی رمزگذاری می کند. تا خطر کمتری متوجه ما هنگام استفاده از این برنامه باشد.

حریم شخصی مطمئن

این برنامه داده های ما را در اختیار هیچکس قرار نمی دهد و اجازه دسترسی به اطلاعات ما را به کسی نیز نمی دهد. ولی یکسری از اطلاعات ما را جمع آوری می کند که ما می توانیم درخواست حذف آن ها را بدهیم.

Screenshot image

سرور های با کیفیت و عالی برنامه VPN Proxy One Pro

سرور های این برنامه قدرت و سرعت لازم برای مقابله با محدودیت ها را برای ما به ارمغان می آورند. به گونه ای که بتوانیم در مدت زمان کوتاه تری به خدمات دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم. برای اینکار تنها لازم است یکی از این سرور ها را انتخاب و با یک ضربه متصل شویم.

 

این برنامه در گوگل پلی بیش از ۱۰۰ هزار کاربر فعال دارد. همچنین طبق نظرات درست سنجش شده، این برنامه امتیاز خوب ۴.۴ را از ۱۴۰۰ رای جمع کرده که می تواند نشان گر کیفیت خوب این برنامه باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *