دانلود فیلتر شکن Pigeon VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن Pigeon VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن قوی Pigeon VPN برای کامپیوتر

نیاز ما به یک فیلتر شکن قدرتمند و ایمن بیش از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. چرا که محدودیت ‌های اینترنتی بر خدمات بیشتری اعمال شده‌ اند و دسترسی ما به خدمات بین ‌المللی بسیار محدود شده است.
بنابراین همان طور که گفته شد نیاز به فیلتر شکن مناسب برای حل این مشکل داریم. یکی از فیلتر شکن هایی که می توانیم برای حل این مشکل از آن استفاده کنیم، برنامه Pigeon VPN می باشد. این فیلتر شکن برنامه ای مناسب و پرسرعت است که با سرور های پرقدرت خود، خدمات با کیفیت را در اختیار ما می گذارد.

Screenshot image

مناسب برای انواع اینترنت

یکی از ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن را به برنامه ای مناسب و منحصر به فرد تبدیل می‌ کند. سازگاری آن با انواع اینترنت می‌ باشد. یعنی ما می‌ توانیم با هر نوع اینترنتی که در اختیار داریم به سرور های این برنامه متصل شویم.
برای مثال اگر از اینترنت با خطوط ایرانسل، همراه اول و یا رایتل استفاده می‌ کنیم هیچ مشکلی برای ما پیش نخواهد آمد. چرا که این برنامه با انواع اینترنت همراه و حتی خطوط ثابت مانند مخابرات کار می کند و فعال است. این ویژگی به ما امکان می دهد در هر زمانی که یک نوع اینترنت داشته باشیم به سرور های این برنامه وصل شویم.

Screenshot image

امنیت برنامه Pigeon VPN

در مورد امنیت برنامه یک سری نقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید به آن اشاره شود:

نقاط قوت:

این برنامه اطلاعات ما را جمع آوری نمی کند و این باعث می شود خطر به سرقت رفتن اطلاعات ما کمتر شود. همچنین آی پی ما را تغییر می دهد که سبب مروری ناشناس در سرتاسر جهان با تجربه عالی می شود.

نقاط ضعف:

این برنامه اتصالات ما را رمزگذاری نمی کند که این ویژگی امنیت سایبری ما را تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشیم. همچنین نمی توان داده های خود را در این برنامه پاک کرد.

Screenshot image

 

به طور خلاصه این برنامه یک فیلتر شکن مناسب می باشد. ولی نقاط ضعف امنیتی آن را نیز باید در نظر گرفت. همچنین این برنامه در گوگل پلی بیش از ۱۰۰ هزار بار نصب شده است. و امتیاز خیلی خوب ۴.۶ را دریافت کرده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *