دانلود فیلتر شکن گارد وی پی ان نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن گارد وی پی ان نسخه جدید

برنامه رایگان Guard VPN برای ویندوز

فیلتر شکنی محبوب در کشور ما به نام برنامه گارد وی پی ان وجود دارد. که با نصب آن ما می‌ توانیم به تمام خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم. و انواع محدودیت‌ ها را با سرعت عالی از بین ببریم.
به این دلیل می‌‌ گوییم این فیلتر شکن محبوب است. زیرا در برنامه گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴.۵ را دریافت کند.

مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن:

استفاده از برنامه گارد وی پی ان کاملا بدون نیاز به ثبت نام

یکی از مهم ترین ویژگی‌ های این برنامه که باعث افزایش امنیت ما و بالا رفتن سرعت ما می‌ شود. این است که پس از نصب، لازم نیست ثبت نامی انجام دهیم.
یعنی می‌ توانیم درجا وارد صفحه اصلی برنامه شویم. و از سرور های پرسرعتش بدون هیچ محدودیتی استفاده کنیم.

سرعت بسیار بالا و نامحدود

به دلیل اینکه سرور های این برنامه در کشور های مختلف پراکنده شده‌اند. برای ما می‌ توانند سرعت بسیار بالایی را ایجاد کنند. یعنی ما می‌ توانیم در هر زمان بر اساس نیاز خود به یکی از آن ها متصل شویم و بدون اینکه اتصالمان قطع شود. بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهیم.

اتصال تنها با یک ضربه

برای متصل شدن به سرور های برنامه Guard VPN ما لازم نیست مراحل سختی را طی کنیم. چون این فیلتر شکن دارای گزینه‌ای است که با لمس کردن آن ما می‌ توانیم به سرعت به سروری قوی متصل شویم. یعنی تنها با یک ضربه می‌ توانیم برای خود اتصالی پایدار و پرقدرت ایجاد کنیم.

محافظت از حریم خصوصی

تمام اطلاعات موجود در گوشی همراه ما توسط این فیلتر شکن کاملاً ایمن و خصوصی باقی می‌ ماند. و ما می‌ توانیم تمام فعالیت‌ های خود را بدون اینکه امنیتمان به خطر بیفتد با این فیلتر شکن انجام دهیم. همچنین لازم به ذکر است که این برنامه تمام اطلاعات خصوصی ما را رمزگذاری می‌ کند.

نصب رایگان فیلتر شکن گارد وی پی ان

در آخر ویژگی خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که تمام این خدمات را به صورت رایگان در اختیارمان می‌ گذارد. حتی برای نصب این فیلتر شکن ما نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنیم. به همین دلیل این برنامه گزینه بسیار خوبی برای ما می‌ باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *