دانلود poco vpn برای اندروید + فیلتر شکن قوی

دانلود poco vpn برای اندروید + فیلتر شکن قوی

برنامه رایگان پوکو وی پی ان برای همراه اول

فیلتر شکنی قدرتمند و سریع که مختص اینترنت‌ های ایرانسل و همراه اول ساخته شده است، برنامه poco vpn می‌ باشد. که در گوگل پلی قرار دارد و ما می‌ توانیم به صورت رایگان آن را برای خود دانلود کنیم. و با استفاده از سرور های هوشمند این فیلتر شکن محدودیت‌ های موجود در محل زندگی خود را به سادگی از بین ببریم.

قابلیت اتصال با اینترنت های همراه اول و ایرانسل

همانطور که در ابتدا اشاره ای مختصر به این موضوع شد، این فیلتر شکن با اینترنت‌ های همراه یعنی ایرانسل و همراه اول بهتر کار می‌ کند. و کاربران باید با اینترنت خط گوشی خود به این فیلتر شکن و سرور هایش متصل شوند. تا بتوانند اتصال پایدارتری را دریافت کنند.

Screenshot image

سرور های پرتعداد و قوی

در سراسر جهان سرور های مختلفی از این فیلتر شکن وجود دارد. که با سرعت بالا می‌ تواند محدودیت‌ ها را برای ما از بین ببرد.
فقط کافی است ما به یکی از این سرور های نامحدود متصل شویم و مروری پرسرعت و ایمن در سرتاسر جهان داشته باشیم. و بتوانیم آدرس آی پی خود را تغییر دهیم و مروری ایمن را کسب کنیم.

اتصال خودکار به برنامه poco vpn

البته این فیلتر شکن قابلیت اتصال خودکار دارد که اگر ما گزینه موجود در این برنامه را لمس کنیم. بدون انجام فعالیت‌ های بیشتر می‌ توانیم به سروری پرسرعت در یک چشم به هم زدن متصل شویم. و فعالیت‌ های مورد نیاز خود را در سراسر کشور انجام دهیم.

Screenshot image

آیا فیلتر شکن poco vpn ارزش نصب کردن دارد؟!

حدود ۱۰ هزار کاربر این فیلتر شکن را برای خود نصب کرده‌اند و امتیاز ۴.۱ را به این برنامه داده‌ اند. طبق نظر کاربران این فیلتر شکن سرعت خوبی دارد. ولی سرور ها سریع قطع می‌ شوند و ما باید آن را با سرور دیگری جایگزین کنیم. به همین دلیل این فیلتر شکن برای ما مناسب است و می‌ توانیم کارهای روزمره و معمولی خود را با آن انجام دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *