دانلود فیلتر شکن SalVPN برای گوشی

دانلود فیلتر شکن SalVPN برای گوشی

دانلود برنامه SalVPN نسخه جدید با لینک مسقیم

فیلتر شکن ها ابزاری هستند که امروزه بسیار پراستفاده شده اند. اما همه ی آن ها از کیفیت بالا برخوردار نیستند. و به دلیل کیفیت پایین سرور ها و سرعت پایین اینترنت، در ایران نمی توانند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت ها را برای ما فراهم کنند. در نتیجه عملا بی استفاده می شوند.
یکی از این فیلتر شکن ها برنامه SalVPN می باشد. که جز فیلتر شکن هایی است که از رده خارج شده است. و در گوگل پلی فقط پونصد بار نصب شده است. همچنین نظری برای آن توسط کاربران وجود ندارد.

Screenshot image

سرعت پایین سرور های SalVPN

سرور های این برنامه از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. و حتی در بسیاری از مواقع ما به آن ها توانایی متصل شدن نخواهیم داشت. حتی در صورت اتصال، سرعتی که برای دور زدن محدودیت ها و گشت و گذار یکنواخت در اینترنت نیاز داریم را به دست نخواهیم آورد. بنابراین عملا این برنامه از رده خارج می باشد و به درد ما نمی خورد.

آیا فیلتر شکن SalVPN می تواند امنیت ما را حفظ کند؟

از آنجایی که این برنامه ناشناس است و هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست و از سرعت پایین برخوردار است. عملا نصب آن فقط حافظه گوشی ما را اشغال می کند. و ما نمی توانیم با خیال راحت از این برنامه استفاده کنیم. چرا که اصلا برنامه قابل اعتمادی نیست.
اما به طور کلی طبق ادعای سازندگانش این برنامه اتصالات ما در صورت برقراری، رمزگذاری خواهند کرد. همچنین یکسری اطلاعات ما را جمع آوری می کنند که ما توانایی حذف آن ها را نخواهیم داشت.

Screenshot image

استفاده از جایگزین ها، راه حل کاربردی تر

همان طور که گفته شد این برنامه از رده خارج شده است. پس برای ما بهتر است که از خدمات برنامه ای استفاده کنیم که امتحانش را پس داده است. و با دانلود این برنامه اینترنت و‌‌ حجم گوشی خود را مصرف نکنیم. و با خیالی راحت برنامه ای را انتخاب کنیم که بتواند به ما برای رسیدن به اینترنتی نامحدود، کمک کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *