دانلود فیلتر شکن VPN Gate Pro برای اندروید

دانلود فیلتر شکن VPN Gate Pro برای اندروید

نسخه پریمیوم برنامه VPN Gate Pro برای ویندوز

برای مشاهده سایت‌ های مختلف در کشور خود و رفع انسداد کردن انواع پیام رسان‌ ها ما می‌‌ توانیم فیلتر شکن رایگان و پرقدرت VPN Gate Pro را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنیم.
این برنامه با وجود سرور های پرقدرتی که در سراسر جهان دارد. به ما این امکان را می‌ دهد تا بتوانیم با تغییر آدرس آی پی خود، فعالیت‌ های دلخواهمان را در کشور انجام دهیم.

Screenshot image

برنامه VPN Gate Pro فیلتر شکنی رایگان

سرور های موجود در این فیلتر شکن رایگان می‌ باشند. که ما می‌ توانیم بر اساس سرعتی که آن ها دارند، هر کدام را که می‌ خواهیم انتخاب کنیم و به آن ها متصل شویم. و بابت اتصالمان هیچ گونه هزینه‌ای پرداخت نکنیم.

سرور هایی در سراسر جهان

همانطور که در بالاتر گفته شد سرور های این فیلتر شکن در سرتاسر جهان وجود دارند. این موضوع باعث می‌ شود که همیشه سرور های قوی در اختیار ما قرار بگیرند. و با توجه به موقعیتی که ما در آن قرار داریم. می‌ توانیم به یکی از این سرور ها متصل شویم و فعالیت‌ های دلخواهمان را انجام دهیم.

Screenshot image

خرید اکانت پریمیوم برنامه VPN Gate Pro

علاوه بر سرور های رایگان، این فیلتر شکن سرور های پریمیوم دارد. که ما می‌ توانیم آن ها را با هزینه‌ های مختلف خریداری کنیم. که البته لازم به ذکر است این سرور ها از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
ولی مشکل اینجا است که این سرور های پریمیوم نامحدود نیستند. و پس از زمان معینی قطع می‌ شوند و ما دوباره باید آن ها را خریداری کنیم.

مخفی کردن آدرس آی پی

ویژگی حفاظتی که این فیلتر شکن دارد این است که از موقعیت مکانی ما محافظت می‌ کند. و آدرس آی پی کشور ما را پنهان و یک آدرس جدید به جای آن قرار می‌ دهد.
این موضوع باعث می‌ شود که ما بتوانیم به سادگی فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم. و از ردیابی شدنمان به دست افراد ناشناس جلوگیری کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *