دانلود فیلتر شکن Stable VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن Stable VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن استیبل وی پی ان برای کامپیوتر

بسیاری از ما به دنبال فیلتر شکنی هستیم تا بتوانیم با استفاده از آن محدودیت‌ های اینترنتی را دور بزنیم. زیرا همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه شدت آن ها بسیار افزایش پیدا کرده‌ است. و خدمات بسیاری را از دسترس ما خارج کرده ‌اند. بنابراین ما نیاز به فیلتر شکن های قوی داریم.
یکی از فیلتر شکن های موجود در اینترنت برای این کار برنامه Stable VPN می باشد. که دارای ویژگی های زیر می باشد:

سرعتی بالا و اتصالی پایدار

ما به کمک این فیلتر شکن می‌ توانیم به سرعت اینترنت بالا و همچنین اتصالی پایدار برای دور زدن محدودیت‌ ها دسترسی پیدا کنیم. سرعتی که به ما این امکان را خواهد داد تا بتوانیم انواع محدودیت ‌ها را دور بزنیم و از خدمات موجود در سایت ‌ها و برنامه ‌های فیلتر شده استفاده کنیم.

Screenshot image

سرور های پرتعداد

این برنامه سرور های متعددی را دارا می‌ باشد. سرور هایی که در لوکیشن ‌های مختلف پراکنده شده‌ اند. و می‌ توانند برای ما یک پوشش جهانی را به ارمغان بیاورند. در نتیجه ما می‌ توانیم با توجه به نوع نیازمان، به سرور مورد نظر متصل شویم.

اتصال ساده به سرور های Stable VPN

استفاده از این برنامه و متصل شدن به سرورهایش کاری بسیار ساده و آسان می‌ باشد. چرا که دارای قابلیت اتصال خودکار است و همچنین استفاده دستی از آن بسیار راحت و ساده می‌ باشد.

خدمات رایگان

استفاده از خدمات موجود در این برنامه کاملا رایگان است. و ما برای استفاده از خدمات وی پی ان نیازی به پرداخت هزینه نخواهیم داشت. در نتیجه می‌ توانیم بدون نیاز به فیلتر شکن ‌های پولی در اینترنت با سرعت بالا گشت و گذار کنیم.

Screenshot image

نکته هایی درباره امنیت فیلتر شکن Stable VPN

امنیت این برنامه یک امنیت قابل قبول و مطمئن می‌ باشد. چرا که اتصالات ما را رمزگذاری می‌ کند. و می‌ تواند برای ما اتصالی مطمئن و غیر‌ قابل نفوذ را به ارمغان بیاورد. تا داده‌ های ما در هنگام انتقال در امان بمانند.

اما یک نکته منفی در مورد امنیت این برنامه، این است که ممکن است بعضی از انواع داده‌ ها یعنی مکان و اطلاعات شخصی ما را با اشخاص ثالث هم‌ رسانی کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *