دانلود فیلتر شکن پرسرعت Hoxx VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Hoxx VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن Hoxx VPN نسخه جدید با لینک مستقیم

امروزه محدودیت های اینترنتی به حدی زیاد شده است که بسیاری از خدمات اینترنتی ساده نیز برای ما غیر قابل استفاده شده اند. ولی با نصب برنامه Hoxx VPN که فیلتر شکنی با سرعت بالا و امنیتی قابل اعتماد می باشد. می توانید به تمام فعالیت های دلخواهتان با سرعت عالی بپردازید. که با رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده به ما برای دسترسی به اینترنت نامحدود کمک می کند.

دسترسی به خدمات نامحدود

تمامی امکاناتی که این برنامه در اختیار شما می گذارد به صورت نامحدود می باشد. یعنی شما برای استفاده از آن ها هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. و می توانید هر ساعت از شبانه روز و به هر مقدار که نیاز دارید از آن ها استفاده کنید. این ویژگی سبب شده است که بسیاری از کاربران اینترنت به استفاده کردن از این برنامه به عنوان فیلتر شکن دستگاه خود روی بیاورند.

Screenshot image

نحوه اتصال به سرور های فیلتر شکن Hoxx VPN

نکته قابل توجه در این میان استفاده ساده و راحت از این برنامه می باشد. شما برای متصل شدن به سرور های این وی پی ان کافیست یکی از دو راه ممکن را انتخاب کنید و به سرور های این برنامه متصل شوید.
شما می توانید یا از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید. که در صورت انتخاب این راه شما با زدن دکمه اتصال به طور خودکار به یکی از سریع ترین سرور های ممکن در آن لحظه متصل خواهید شد.
انتخاب دستی سرور نیز برای شما امکان پذیر است. که شما می توانید با مراجعه به لیست سرور ها با توجه به سرعت آن ها، سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

ویژگی های دیگر برنامه Hoxx VPN

دارای سرورهای جهانی با پهنای باند نامحدود و کاملا ایمن
پنهان کردن آدرس IP خود از دید افراد ناشناس
امنیت Wi-Fi در نقاط عمومی
رایگان بودن تمام سرور ها


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *