دانلود فیلتر شکن V2ray VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن V2ray VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن V2ray VPN با لینک مستقیم

یکی از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار که نیاز به معرفی ندارد، چون که امروزه با افزایش شدت محدودیت ‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. فیلتر شکن V2ray VPN می باشد.
این برنامه همانطور که می‌ دانید یکی از بهترین فیلتر شکن های پولی می‌ باشد. و می‌ تواند بهترین سرعت ممکن را برای دور زدن محدودیت‌ها به وجود آورد.

Screenshot image

محیط کاربری برنامه V2ray VPN

هنگامی که ما این برنامه را دانلود می‌ کنیم و وارد این برنامه می‌ شویم، با سرور های مختلفی رو به رو می شویم ولی بهتر است ما کانفینگ‌ های مرتبط را بر روی این برنامه نصب کنیم. تا بتوانیم به آن ها متصل شویم.
حال برای دریافت این کانفینگ ‌ها یا می‌ توانیم از منابع رایگان این کار را انجام دهیم. که گفتنی است کانفینگ‌ های رایگان کیفیت لازم را ندارند. و اکثراً دچار قطع یا کندی اتصال می‌ شوند.
اما با خریداری اشتراک این وی پی ان می‌ توانیم بهترین تجربه اینترنت آزاد را داشته باشیم. چرا که قدرت و سرعت بالایی را برای گشت و گذار کردن در اینترنت به ما هدیه می‌ کنند.

سرعت کانفینگ های خریداری شده و رایگان

سرعت برنامه کاملا بستگی به کانفینگی که به آن متصل می شویم دارد. همانطور که گفته شد کانفینگ ‌های پولی سرعت بسیار بالاتری را نسبت به نسخه ‌های رایگان دارند. بنابراین اگر می‌ خواهیم مرور با کیفیت ‌تر و راحت‌ تری در اینترنت داشته باشیم. و بتوانیم در مدت زمان کوتاهی انواع محدودیت ‌ها را دور بزنیم. نیاز به کانفینگ ‌های پولی داریم.

Screenshot image

امنیت حریم خصوصی برنامه V2ray VPN

این فیلتر شکن امنیت مناسبی را برای حریم خصوصی ما فراهم می‌ کند. چرا که به هیچ عنوان هیچ گونه اطلاعاتی را از ما ذخیره نمی‌ کند. همچنین تحت هیچ شرایطی هیچگونه اطلاعاتی از ما را با اشخاص ثالث هم رسانی نمی‌ کند.
این ویژگی‌ ها سبب می‌ شوند تا ما بتوانیم با خیالی راحت و آسوده در اینترنت گشت و گذار کنیم چرا که هیچکس از فعالیت‌ های ما خبری نخواهد داشت.

این برنامه در مجموع بیش از صد هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است. و توانسته است امتیاز خوبی را دریافت کند. البته گفتنی است امتیاز دهی به این برنامه توسط کاربران بستگی به کانفینگی داشته که آن ها استفاده کرده اند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *