دانلود فیلتر شکن SAFEBOX VPN برای گوشی

دانلود فیلتر شکن SAFEBOX VPN برای گوشی

دانلود نسخه جدید برنامه SAFEBOX VPN برای اندروید

همه ما برای دسترسی به اینترنت نامحدود نیاز به فیلتر شکنی خوب و مناسب داریم. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که جدیداً به بازار ارائه شده است و از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است. فیلتر شکن SAFEBOX VPN می‌ باشد. این برنامه می‌ تواند بهترین خدمات امنیتی را برای ما فراهم کند. و سرعت بالا برای دور زدن محدودیت ها را برای ما به ارمغان بیاورد.

احترام به حقوق کاربران

این فیلتر شکن به حقوق کاربران خود اهمیت بسیاری می‌ دهد. به گونه‌ ای که با بررسی تک تک نظرات آن ها برای ارائه خدمات بهتر سبب می‌ شود. که هیچگونه مشکلی برای استفاده از آن وجود نداشته باشد. این برنامه با دادن آپدیت ‌های پی در پی سعی در حل مشکلات کاربران خود دارد تا آن ها بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این برنامه استفاده کنند.

سرور های متعدد فیلتر شکن پایدار SAFEBOX VPN

این برنامه از سرور های متعددی برخوردار است، که این امکان را به ما می‌ دهد. تا بتوانیم در هر کجا به یکی از آن ها متصل شویم.
به گونه‌ ای که در ۱۰۰ لوکیشن مختلف سرور های این برنامه وجود دارند. این پوشش جهانی باعث افزایش سرعت و بهبود پایداری اتصال ما می‌ شود.

Screenshot image

قابل استفاده با انواع اینترنت

ما با هر اینترنتی که در اختیار داریم مانند ایرانسل، همراه اول و حتی رایتل می‌ توانیم از این برنامه استفاده کنیم. البته برای استفاده از این برنامه ما حتماً نباید از اینترنت خط استفاده کنیم. بلکه می‌ توانیم از انواع وای فای خط ثابت نیز برای متصل شدن به این برنامه استفاده کنیم.

Screenshot image

امنیت مناسب با رمزگذاری موجود در برنامه SAFEBOX VPN

این برنامه همچنین از امنیت مناسب برخوردار است. چرا که اتصالات کاربران خود را رمزگذاری می‌ کند. و همچنین به هیچ عنوان اطلاعات آن ها را جمع آوری نمی کند تا به آن ها آسیب نرساند.
اما ویژگی که این برنامه دارا می باشد این است که ممکن است یک سری از اطلاعات را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *