دانلود فیلتر شکن قوی VPN Speed برای آیفون

دانلود فیلتر شکن قوی VPN Speed برای آیفون

دانلود لینک مستقیم وی پی ان اسپید + رایگان

با در اختیار داشتن یک فیلتر شکن قدرتمند، علاوه بر اینکه می‌ توانیم به سایت‌ های دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم. به راحتی می‌ توانیم فیلم‌ های موجود در سایت‌ ها را بدون هیچ سانسوری با کیفیت عالی تماشا کنیم.
فیلتر شکن VPN Speed همانطور که از اسمش مشخص است یک برنامه پرسرعت و رایگان می‌ باشد. که می‌ توانیم از آن برای دسترسی به تمام خدمات محدود شده استفاده کنیم.

برنامه VPN Speed صد در صد نامحدود

خوبی که این فیلتر شکن دارد نامحدود بودن آن است. به این معنی که ما می‌ توانیم به هر اندازه از سرور های این برنامه استفاده کنیم. و نگران این نباشیم که تایم اتصال ما قطع شود. به همین دلیل این فیلتر شکن به راحتی می‌ تواند نیازهای ما را برآورده کند.

قرار گرفتن سرور ها در بیش از ۲۰ کشور

سرور های قدرتمندی که فیلتر شکن VPN Speed دارد در بیش از ۲۰ کشور در سراسر دنیا قرار دارد. که ما می‌ توانیم به راحتی و به صورت رایگان به هر کدام از آن ها که می‌ خواهیم متصل شویم. و بدون اینکه اتصالمان قطع شود در سایت‌ ها و یا حتی برنامه‌ های مختلف گشت و گذار کنیم.

Screenshot image

احترام به حریم خصوصی ما

به دلیل اینکه این فیلتر شکن هیچ کدام از فعالیت‌ های ما را ردیابی نمی‌ کند. و نمی‌ گذارد آدرس آی پی ما برای افراد ناشناس نمایش داده شود. همچنین تمام اطلاعات خصوصی ما را رمزگذاری می‌ کند. باعث می‌ شود که به یک فیلتر شکن محبوب در بین کاربران تبدیل شود.

Screenshot image

دریافت بالاترین سرعت توسط برنامه VPN Speed

همانطور که از اسم این فیلتر شکن معلوم است این برنامه برای ما اتصال بسیار سریعی ایجاد می‌ کند. و باعث می‌ شود که ما بتوانیم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن انواع محدودیت‌ ها را حتی قوی‌ ترین نوع آن ها را از بین ببریم. و از سرعت بالایی که این فیلتر شکن در اختیار ما می‌ گذارد لذت ببریم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *