دانلود برنامه رایگان Hen VPN با لینک مستقیم

دانلود برنامه رایگان Hen VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن پرسرعت هِن وی پی ان نسخه جدید

یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما با طراحی زیبا و اسم بامزه خود، برنامه Hen VPN است. که این برنامه به صورت رایگان در اختیار ما قرار دارد. تا آن را توسط لینک‌ های مستقیم بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنیم. و بتوانیم با استفاده از سرور های پرسرعت این برنامه محدودیت‌ های موجود در برنامه‌ های مختلف را در یک چشم به هم زدن از بین ببریم.

اتصال راحت و جذاب برای تمامی کاربران

هنگام ورود به این برنامه در ابتدا با یک تخم مرغ بزرگ مواجه می‌ شویم. که اگر بر روی آن کلیک کنیم، فیلتر شکن برای ما یکی از پرسرعت‌ ترین سرور ها را انتخاب می‌ کند. تا بتوانیم فعالیت‌ های دلخواهمان را انجام بدهیم.
رابط کاربری جذاب این فیلتر شکن باعث شده است که کاربران جذب این برنامه شوند و آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

Screenshot image

در صفحه اصلی برنامه Hen VPN فعالیت های خود را مشاهده کنید

یک آپشن خوب در این برنامه وجود دارد و آن هم این گزینه است که فعالیت‌ های ما در صفحه اصلی این برنامه برای خودمان قابل نمایش است. یعنی می‌ توانیم متوجه شویم که با این برنامه به چه مقدار فعالیت کرده‌ ایم و چه چیزهایی را دانلود یا آپلود کردیم.
این گزینه هم باعث می‌ شود که ما متوجه اینترنتی مصرفی خود شویم. هم بتوانیم از سرعت سرور خود آگاه شویم.

به صورت دستی به برنامه متصل شوید

ما در صورت نیاز می‌ توانیم خودمان به سرور های این برنامه متصل شویم. به این صورت که می‌‌ توانیم از بین لیست سرورها که در کشور های مختلف وجود دارد هر کدام از آن‌ ها را که می‌ خواهیم انتخاب کنیم. و تنها کافی است یک ضربه بر روی آن ها بزنیم تا اتصال ما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برقرار شود. همچنین می‌ توانیم دوباره اتصال خود را تغییر دهیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *