دانلود فیلتر شکن خیلی خوب

دانلود فیلتر شکن خیلی خوب

نصب وی پی ان برای گوشی اندروید

امروزه فیلتر شکن ‌ها به یک ابزار ضروری برای تمامی کاربران تبدیل شده اند. به گونه ‌ای که ما بدون استفاده از این برنامه ‌ها نمی ‌توانیم به صورت آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنیم. چرا که شدت محدودیت ‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است. و توانایی دسترسی به خدمات اینترنتی را از ما گرفته اند.
بنابراین همه کاربران نیاز دارند که یک vpn مناسب را نصب داشته باشند. اما امروزه تعداد فیلتر شکن ها بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل ما نیاز به یک سری راهنما برای انتخاب یک وی پی ان مناسب داریم.

۱- سرعت سرور های فیلتر شکن حتما زیاد باشد:

سرعت بالا یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی هست که ما باید آن را در نظر داشته باشیم. چرا که در صورتی که یک وی پی ان از سرعت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها برخوردار نباشد. نمی‌ تواند به ما برای گشت و گذار کردن در اینترنت کمک کند. چرا که برقراری اتصالی پایدار بدون سرعت بالا امکان ‌پذیر نخواهد بود.

۲- دارای سرور های پرتعداد باشد:

سرور های پرتعداد ویژگی است که یک VPN باید از آن برخوردار باشد. تا بتواند سرعت کافی برای ما فراهم کند. زیرا در صورت کم بودن تعداد سرور ها ترافیک کاربران بیش از اندازه خواهد بود. و باعث کاهش سرعت سرور می‌ شود. در این صورت سرور ها نمی ‌توانند سرعت لازم را به ما ارائه کنند.

۳- محیطی ایمن برای ما فراهم شود:

از آنجایی که ما وقتی از یک فیلتر شکن استفاده می‌ کنیم داده ‌های ما از طریق تونل‌ های آن برنامه منتقل می‌ شوند. فیلتر شکن مورد استفاده حتماً باید از امنیت کافی برخوردار باشد. تا ما بتوانیم با خیالی راحت از این برنامه استفاده کنیم. و از تمامی خدمات بین ‌المللی استفاده کنیم.

۴- استفاده آسان از خدمات برنامه نصب شده :

رابط کاربری ساده با طراحی کاربر پسند به ما این امکان را می‌ دهد تا علاوه بر اینکه بدون اتلاف وقت از برنامه استفاده کنیم. بتوانیم بدون خستگی و درماندگی برای همیشه از فیلتر شکن مورد نظرمان بهره کافی را ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *