رفع فیلتر اکانت روبیکا در 1 ثانیه

رفع فیلتر اکانت روبیکا در 1 ثانیه

دانلود روبیکا برای گوشی همراه

اپلیکیشن روبیکا یکی از برنامه‌ های ایرانی در کشور ما می‌‌ باشد. که وقتی محدودیت‌ ها افزایش پیدا کردند، کاربران زیادی به این برنامه روی آوردند. و از آن برای ارتباط با دیگران و انتقال داده‌ های خود استفاده می‌ کنند.
این برنامه، یک پیام رسان ایرانی است که نیاز به فیلتر شکن ندارد و با آی پی ایران کار می‌ کند. اما به خاطر اینکه این برنامه ایرانی است ممکن است به سادگی هک شود و ما نتوانیم از آن و قابلیت‌ هایش استفاده کنیم.

چگونه اکانت کاربری خود را رفع فیلتر کنیم؟

نوع فیلتر شدن اکانت برای همه یکسان نیست. برخی از ما به طور موقت و برخی به صورت دائم فیلتر می شوند. ما برای حل این مشکل می توانیم با ربات پشتیبانی روبیکا ارتباط بگیریم. و درخواست بازبینی دلیل را بدهیم تا در صورت فیلتر شدن بیجا اکانت ما بازگشت داده شود.

همچنین می توانیم از دوستان و آشنایان خود بخواهیم که در روبیکا به ما پیام دهند که ما را کاربری مهم نشان دهد. تا با کوچک ترین ریپورت دچار مشکل نشویم.

یا مدتی منتظر باشیم تا خود به خود از این حالت خارج بشیم. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوت است و از دو هفته تا 3 ماه هم ممکن است طول بکشد.
آخرین راه حل دیلیت اکانت کردن است تا شاید شماره ما آزاد شود.

به چه دلیل روبیکا فیلتر می شود؟

به صورت کلی این برنامه فیلتر نیست و ما برای استفاده کردن از آن نیاز به فیلتر شکن نداریم. اما اگر در این برنامه از محتواهای غیر اخلاقی و عکس‌ های ناجور استفاده کنیم، برنامه برای ما فیلتر می‌ شود. و ما دیگر نمی‌ توانیم از آن استفاده کنیم.
به همین دلیل باید پیام‌ ها و عکس‌ های خود را مدیریت کنیم و چیزهای نامربوط ارسال نکنیم. در این صورت می‌ توانیم به راحتی از اکانت خود محافظت کنیم و در این برنامه فعالیت‌ های خود را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *