دانلود فیلتر شکن PotatoVPN برای سامسونگ

دانلود فیلتر شکن PotatoVPN برای سامسونگ

دانلود پوتیتو وی پی ان پرسرعت برای اندروید

اگر دوست دارید یک فیلتر شکن با کیفیت و پرسرعت را برای دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنید. پیشنهاد ما به شما نصب برنامه PotatoVPN است. ما در اینجا به ویژگی‌ های متعدد این فیلتر شکن پرداخته‌ایم. پس تا آخر این پست همراه ما باشید تا با این برنامه قدرتمند آشنا شوید.

ویژگی های مختلف فیلتر شکن PotatoVPN

دارای پروتکل های UPD, TLS, FT, STP
سرور های وی آی پی و رایگان
خریداری سرور های پریمیوم
حفاظت از تمامی فعالیت ها
اتصالی راحت به صورت خودکار
رابط کاربری جذب کننده و ساده

Screenshot image

توضیحی کامل درباره فیلتر شکن PotatoVPN

این فیلتر شکن یکی از بهترین و محبوب‌ ترین برنامه‌ های جهان می‌ باشد. که ما می‌ توانیم آن را به صورت کاملاً رایگان بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنیم. و از خدماتش به صورت نامحدود استفاده کنیم.
برای این کار می‌ توانیم یا از طریق لینک‌ های مستقیم یا برنامه گوگل پلی برنامه را برای خود نصب کنیم.
بعد از اینکه فیلتر شکن را برای خود نصب کردیم، می‌‌ توانیم وارد برنامه شویم و از طریق اتصال خودکار به پرسرعت‌ ترین سرور متصل شویم.
همچنین می‌ توانیم وارد لیست سرورها شویم و با مشاهده سرور های نامحدود این برنامه هر کدام از آن ها را که می‌ خواهیم انتخاب کنیم و به آن متصل شویم.

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن سرعت سرور‌هایش را نمایش می‌ دهد. تا کار ما برای متصل شدن به آن ها راحت‌تر باشد.
علاوه بر آن این برنامه دارای سرور های پرمیوم می‌ باشد. که ما برای دریافت خدمات بهتر و پرسرعت‌‌ تر می‌ توانیم آن ها را خریداری کنیم و سرعت بیشتری را دریافت کنیم.
نکته خوبی که در این برنامه وجود دارد پروتکل‌ های مختلفش می‌ باشد که بیش از ۱۰ نوع هستند که این یک ویژگی متمایز در این برنامه است.
و در آخر این فیلتر شکن با ویژگی‌ های حفاظتی که دارد و رمزگذاری‌ های پیشرفته خود می‌ تواند از تمام اطلاعات آنلاین ما محافظت کند. و با ایجاد محیطی ناشناس برای ما این امکان را فراهم کند. تا بتوانیم در سایت‌ ها و انواع برنامه‌ های مختلف آنلاین شویم. تا بدون اینکه به دست افراد ناشناس ردیابی شویم، فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهیم.

Screenshot image

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *