نصب فیلتر شکن رایگان و قوی Marcos VPN

نصب فیلتر شکن رایگان و قوی Marcos VPN

دانلود مارکوس وی پی ان برای اندروید

یکی از فیلتر شکن‌ های قوی در کشور ما برنامه Marcos VPN می‌ باشد که از خدمات مختلفی برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده می‌ کند. و این کار را با تغییر دادن آدرس آی پی کشور ما به یک کشور دیگر انجام می‌ دهد. تا بتوانیم به راحتی و با سرعت عالی تمامی محدودیت‌ ها را از بین ببریم.

دارای سرور های سریع و رایگان

این فیلتر شکن دارای سرور های پرسرعت و رایگان در کشور های مختلف می‌ باشد. که بر اساس سرعت آن ها ما می‌ توانیم اتصالی نامحدود برای خود ایجاد کنیم.
برای این کار تنها کافی است از بین سرور های مختلف این فیلتر شکن یکی را انتخاب کنیم و بر روی آن ضربه بزنیم. تا اتصال ما به سادگی برقرار شود.

خریداری سرور های پریمیوم Marcos VPN

همان طور که گفته شد این فیلتر شکن سرور هایش رایگان می‌ باشند. اما برای ارائه خدمات بهتر و سرعت بیشتر دارای سرور های پریمیوم می‌ باشد. که ما می‌ توانیم آن ها را خریداری کنیم و از آن ها استفاده کنیم. البته این سرورها محدود هستند و پس از مدتی دوباره باید آن ها را شارژ کنیم.

Screenshot image

انتخاب اتوماتیک سرور های فیلتر شکن Marcos VPN

با توجه به اینکه در بالا به این موضوع اشاره شد ما می‌ توانیم به صورت دستی به سرور مورد نظر خود متصل شویم. اما برای اتصال راحت‌ تر می‌ توانیم از اتصال هوشمند اتوماتیک این برنامه استفاده کنیم. تا خود فیلتر شکن به سرعت برای ما یکی از قوی‌ ترین سرورهایش را انتخاب کند. در این صورت هیچ محدودیتی سد راه ما قرار نمی‌ گیرد.

قابلیت اتصال با چند دستگاه

هنگامی که ما سرور های پرمیوم این برنامه را خریداری می‌ کنیم، می‌ توانیم با چند دستگاه به این سرور ها متصل شویم بدون اینکه اتصالمان ضعیف شود.
یعنی هم با گوشی همراه و هم کامپیوتر خود می‌ توانیم از این سرور های خریداری شده استفاده کنیم. و در محیط ایمن و ناشناس فعالیت‌ های خود را انجام دهیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *