دانلود لینک مستقیم Sigma VPN برای اندروید

دانلود لینک مستقیم Sigma VPN برای اندروید

نصب فیلتر شکن سیگما وی پی ان نامحدود و رایگان

استفاده از یک فیلتر شکن پرسرعت و نامحدود به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم فعالیت‌ های دلخواهمان را در سرتاسر کشور انجام دهیم. و از داده‌ های خصوصی خود محافظت کنیم.
ولی باید به این نکته توجه کنیم که فیلتر شکن ما سریع و ایمن باشد. که ما در اینجا می‌ خواهیم به شما ویژگی‌ های فیلتر شکن Sigma VPN را شرح دهیم:

در این فیلتر شکن ما می‌ توانیم انواع محدودیت‌ های دلخواه خود را رفع فیلتر کنیم. یعنی به سادگی می‌ توانیم سایت‌ های ایرانی و خارجی را در یک چشم به هم زدن باز کنیم. و حتی اپلیکیشن‌ های فیلتر شده مانند یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام را برای خود نصب و از آن‌ ها استفاده کنیم. علاوه بر آن انجام بازی‌ های مختلف با این فیلتر شکن برای ما امکان‌ پذیر می‌ شود.

Screenshot image

۱_ خدمات رایگان و نامحدود برنامه Sigma VPN

همچنین گفتنی است این برنامه یک فیلتر شکن رایگان می باشد. که خدمات با کیفیت را بدون نیاز به پرداخت هزینه در اختیار ما قرار می دهد. تا همه کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
علاوه بر آن ما برای استفاده از این فیلتر شکن محدودیتی نخواهیم داشت. تا بتوانیم به هر اندازه که می‌ خواهیم از آن استفاده کنیم بدون اینکه اتصالمان قطع یا ضعیف شود.

۲_ سرعت بالا و اتصالی آسان

فیلتر شکن سیگما وی پی ان می‌ تواند سرعت بالایی را در اختیار ما قرار دهد. دلیل این امر سرور های پرقدرتی است که در این برنامه به صورت پیش فرض وجود دارد.
همچنین گفتنی است که اتصال به این سرورها کاری بسیار ساده و آسانی می‌ باشد. و ما می‌ توانیم به صورت دستی به راحتی به آن ها متصل شویم.

۳_ مرور ناشناس در هر زمان و هر مکان توسط برنامه Sigma VPN

در هر زمان که به این فیلتر شکن متصل شویم و با هر نوع اینترنتی که داشته باشیم. این برنامه برای ما اتصالی خصوصی و ایمن ایجاد می‌‌ کند.
یعنی فرقی ندارد که ما در چه کشوری باشیم. در هر صورت این برنامه آدرس آی پی ما را تغییر می‌ دهد. تا بتوانیم با خیال راحت در هر سایت و برنامه‌ای حتی اگر نا ایمن باشند آنلاین شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *