دانلود فیلتر شکن رایگان VPN Plus برای اندروید

دانلود فیلتر شکن رایگان VPN Plus برای اندروید

دانلود وی پی ان پلاس نسخه مود شده

هنگام انتخاب فیلتر شکن ما باید به ویژگی‌ های متعددی دقت کنیم. تا فیلتر شکنی که برای خود نصب می‌ کنیم از خدمات با ارزشی برخوردار باشد. و بتواند نیازهای ما را برآورده کند.
مهم ترین ویژگی‌ های یک فیلتر شکن سرعت سرور های آن و همچنین امنیتی است که برای ما فراهم می‌ کند.
زیرا اگر یک فیلتر شکن امنیت نداشته باشد داده‌ های موجود در گوشی همراه ما به سادگی به سرقت می‌ روند.
برنامه VPN Plus یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما است. که علاوه بر ویژگی‌ های گفته شده خدمات دیگری دارد. که می‌ توانیم با استفاده از آن محدودیت‌ های موجود در محل زندگی خود را از بین ببریم و به راحتی فایروال‌ ها را دور بزنیم.

ویژگی های سرور‌ فیلتر شکن VPN Plus

سرعت بسیار بالا
قابلیت اتصال آسان
تعویض آدرس آی پی
اتصال به صورت کاملا رایگان
استفاده از آن ها بدون محدودیت

با توجه به ویژگی‌ های گفته شده ما به راحتی می‌ توانیم به سرور های پرسرعت و نامحدود این فیلتر شکن متصل شویم. و با اتصال پایداری که برای ما به وجود می‌ آید. انواع محدودیت‌ های موجود در کشور خود را از بین ببریم.
برای متصل شدن می‌ توانیم وارد لیست سرور های مختلف این فیلتر شکن شویم. و هر کدام که سرعت بالاتری دارد را انتخاب کنیم و بر روی آن ضربه بزنیم. تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال ما برقرار شود.

نمایش فعالیت های ما در نوتیفیکیشن

تمام کارهایی که ما با برنامه VPN Plus انجام می‌ دهیم در نوتیفیکیشن گوشیمان نمایش داده می‌ شود. به همین دلیل لازم نیست هر سری وارد برنامه شویم و فعالیت‌ های خود را مشاهده کنیم. به صورتی که ما می‌ توانیم سرعت سرور خود را مشاهده کنیم. علاوه بر آن به راحتی می‌ توانیدانلود فیلتر شکن رایگان VPN Plus برای اندروید – م حتی از نوتیفیکیشن اتصال خود را قطع کنیم تا دیگر لازم نباشد وارد برنامه شویم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *