دانلود فیلتر شکن Mingle VPN برای موبایل

دانلود فیلتر شکن Mingle VPN برای موبایل

دانلود برنامه اندروید Mingle VPN رایگان

فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت امروزه به یکی از مشکلات بزرگ هنگام استفاده از اینترنت برای ما تبدیل شده است. یکی از بهترین و کاربردی ‌ترین راه حل‌ ها برای حل این مشکل استفاده از یک فیلتر شکن قابل قبول می‌ باشد. که یکی از گزینه های موجود در بازار برای استفاده، فیلتر شکن Mingle VPN است. که می‌ توانیم آن را به راحتی از گوگل پلی دانلود کنیم.

Screenshot image

۱_ خدمات نامحدود در فیلتر شکن Mingle VPN

ما برای استفاده از خدمات موجود در این برنامه هیچگونه محدودیتی نداریم. و می‌ توانیم در هر زمان و به هر مقدار که می‌ خواهیم از خدمات این فیلتر شکن برای دور زدن محدودیت ‌ها و گشت و گذاری آزاد در اینترنت استفاده کنیم.

۲_ بدون نیاز به هزینه کردن

این فیلتر شکن دارای خدمات رایگان می‌ باشد. که به ما این امکان را می‌ دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه بتوانیم بر فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت غلبه کنیم. البته نسخه پریمیوم یا همان اکانت‌ های پولی این فیلتر شکن نیز قابل خریداری هستند. که ما می‌ توانیم برای دریافت خدمات بهتر از آن ها استفاده کنیم.

۳_ سرورهای پرقدرت برنامه Mingle VPN

به کمک سرور های این برنامه ما می‌ توانیم از قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها برخوردار شویم. و بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت بین ‌الملل استفاده کنیم. البته تمامی ادعاهای گفته شده بر اساس گفته ی سازندگان این برنامه است.

۴_ مروری امن و مطمئن

این فیلتر شکن مروری آسان، مطمئن و کاملا ایمن را برای ما فراهم می‌ کند. چرا که از اقدامات امنیتی لازم برای ایجاد بستری مناسب استفاده می‌ کند. برای مثال هنگام منتقل کردن داده‌ های ما آن ها را رمزگذاری می کند، که امنیت ما را تا درجه زیادی افزایش می دهد.
همچنین این برنامه به هیچ عنوان هیچگونه اطلاعاتی از ما را ذخیره نمی‌ کند که باعث افزایش امنیت حریم خصوصی ما می‌ شود.
این برنامه به طور کلی بیش از ۱۰۰ هزار بار نصب شده است. و توانسته است امتیاز ۴.۶ را از کاربران دریافت کند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *